519
Китайці будуть постачати телекомунікаційне устаткування малому і середньому бізнесу
Компанія Huawei вийшла на масовий ринок: якщо дотепер її клієнтами були тільки телеком-оператори, то тепер вона буде пропонувати рішення для більш широкого кола компаній. Huawei повідомила про укладання угоди із SecNET, котра входить до групи UTTC (дистриб'ютор IT & З у СНД). Через дистриб'ютора компанія буде просувати весь спектр свого устаткування - від міні-АТС для офісів, рішень для мереж передачі даних (комутатори, маршрутизатори) і оптичних мереж до модемів та устаткування для відео- та аудіоконференцій. В Huawei розраховують, що їхня продукція зацікавить середній і великий бізнес, зокрема компанії банківського сектора, а також держустанови - так званий enterprise-сегмент.
В Huawei очікують, що через 5 років продажі через дистриб'ютора складуть 30% загальних продажів у натуральному вираженні. "На перший рік ми не ставимо перед собою надзвичайних планів. До кінця року продажі через канал (через дистриб'ютора.-Ъ) не перевищать $2,5 млн, при тому, що сумарний дохід українського підрозділу Huawei становитиме близько $150 млн", - заявив директор департаменту канальних продажів Михайло Смоленський. Він підкреслив, що з 22 ключових клієнтів, включаючи провідних телеком-операторів, компанія продовжить працювати прямо.
У портфелі Huawei є практично всі види мережевого обладнання, говорить гендиректор "Датагруп" (оператор фіксованої телефонії й інтернету) Олександр Данченко. Він зазначає, що Huawei іде шляхом західних компаній, які спочатку досягали максимуму в сфері прямих продажів, а потім розширювали присутність за допомогою партнерів, добре знайомих з локальним ринком.
Але на цьому ринку Huawei чекає значна конкуренція. За словами начальника департаменту технічних закупівель "Астеліта" (TM life:)) Олексія Попка, в enterprise-сегменті кількість потенційних клієнтів у кілька разів вища, ніж на ринку рішень для великих телеком-операторів: "Однак, крім традиційних конкурентів Huawei - Nokia Siemens Networks, Alcatel-Lucent, ZTE,- тут працюють Cisco, Juniper, Avaya та інші компанії, що спеціалізуються на подібних рішеннях".
Тим часом далеко не всі телеком-вендори поводяться подібним чином. Ericsson, навпаки, кілька років тому продала свій enterprise-підрозділ компанії Aastra Technologies. В українському підрозділі Ericsson говорять, що із цієї причини не продають у країні устаткування для масового ринку. "Але не виключено, що ми повернемось у цей сегмент",- підкреслили в Ericsson.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Презентовано кільце Moodring, яке транслює рухи криптовалютних ринків на палець
Швеція скоротить допомогу п’ятьом країнам, щоб збільшити підтримку України
Більшість європейців переконані, що євро вигідний для ЄС — опитування
Попит на вживані авто з-за кордону зріс на 60% за рік: найпопулярніші моделі листопада (інфографіка)
Рейтинг найкращих країн для експатів
З наступного року комісії за зняття готівки в Польщі зростуть
