"Ъ": Американські видавничі доми продаватимуть свій контент в інтернеті — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Американські видавничі доми продаватимуть свій контент в інтернеті

259
П’ять найбільших американських видавничих домів домовилися про створення єдиного "цифрового магазину" для продажу свого контенту через інтернет, пише видання про рекламу Advertising Age (Adage). За даними видання, в договорі беруть участь медіакорпорації Time Inc. (Time, People, Fortune, Money), News Corp. (The Wall Street Journal, The New York Post, The Sun, The Times), Hearst Magazines (Cosmopolitan, Harper`s Bazaar, Marie Claire, Esquire), Conde Nast (Vogue, Glamour) і Meredith Corp. (Better Homes, Nature`s Garden). Внесок кожного з партнерів у нову структуру буде неоднаковим - найбільш активною, за даними Adage, буде News Corp., що вже має досвід управління онлайн-підпискою на The Wall Street Journal. Один з учасників угоди неофіційно заявив Adage, що, можливо, ресурс буде використаний також для продажу друкованих видань.
Видавництва неодноразово робили спроби монетизувати свої інтернет-версії за рахунок продажу контенту. Найактивніше ідею платного онлайн-контенту просував власник News Corp. Руперт Мердок. Після того, як за результатами III кварталу (закінчився в березні) дохід корпорації від газетного підрозділу впав з $216 млн до $7 млн, в травні медіамагнат заявив, що розглядає можливість введення платного доступу до інтернет-сайтів своїх видань. Трохи раніше News Corp. вступила в протидію з власником найбільшої пошукової системи світу компанією Google, звинувативши її в крадіжці контенту з ресурсів корпорації. Тоді Руперт Мердок заявляв про те, що має намір зробити свої сайти невидимими для пошукових машин Google.
До прискорених дій американських видавців підштовхує і технічний прогрес. Деяким виданням, таким як The Atlantic Monthly, Forbes і Fortune, вже вдається продавати свій контент через пристрої для читання електронних книг Kindle (проводиться одним з найбільших інтернет-магазинів Amazon). Пристрій дозволяє викачувати як книги, так і інтернет-версії статей близько 30 газет і журналів за ціною мінімум 10 центів за штуку з мережі Amazon Whispernet.
Втім, як саме працюватиме нових ресурс, його творці поки не визначили. Ще належить вирішити низку важливих питань, що стосуються розробки бізнес-плану, ідеї бренду, використання певної технології і розміру інвестицій. Але перші кроки в цьому напрямі вже зроблені. Зокрема, один з учасників договору ІД Conde Nast заявив про ведення переговорів з компанією Adobe (один з найбільших розробників ПЗ для інтернет-додатків) про створення цифрових версій своїх журналів.
Ірина Миронова
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас