1611
Кияни продовжують скаржитися на неякісні продукти
На полицях українських магазинів - багато неякісних продуктів. З початку року лише столичне управління захисту прав споживачів отримало більше півтисячі скарг. Понад шістдесят претензій - до прострочених товарів. Найчастіше це були м'ясо-молочні продукти. Проте магазини придумали пастку навіть для тих, хто дивиться на термін придатності продуктів.
Коментують:
Віталій Ремінь, фахівець столичного управління захисту прав споживачів,
Юлія Безпалько, фахівець столичного управління захисту прав споживачів,
Марина Рог, продавець,
Наталія Мультянова, адміністратор магазину,
Сергій Кияниченко, начальник київського управління з питань захисту прав споживачів.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Ціни на російську нафту впали до найнижчого рівня з початку повномасштабної війни
Оператор платіжної системи PayPal вирішив створити власний банк
Google тестує персоналізовану стрічку Discover на Android
Експерти прогнозують зростання ринків передбачень у 5 разів
Китайський iPhone Air за пів ціни: представлено новий флагман Vivo S50 Pro mini (фото)
Nvidia придбає постачальника програмного забезпечення для ШІ
