552
"Укрзалізниця" за рік перевозить більше вантажів, ніж залізниці всіх країн Європи
— Казна та Політика
"Укрзалізниця" за рік перевозить більше вантажів, ніж залізниці всіх країн Європи, разом узяті, заявив в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк.
За його словами, "Укрзалізниця" щорічно може перевозити 500 млн т вантажів і 500 млн пасажирів. "Це четвертий показник у світі після залізниць Китаю, Росії та Індії", - заявив Костюк.
У наявності "Укрзалізниці" 45% електрифікованих ділянок і на електротязі перевозиться близько 86% всіх вантажів, уточнив він.
"Європейці сьогодні з заздрістю дивляться на те, що ми можемо забезпечити вантажний залізничний трафік на всій території України. Європа цього зробити не може, навіть маючи мережу залізниць, - втрачено школу вантажоперевезень", - констатував гендиректор "Укрзалізниці".
Водночас, він підкреслив, що уряди країн Європи почали впроваджувати кардинальні заходи щодо сприяння залізничним перевезенням навіть за рахунок дискримінації автоперевізників. Вкладаються величезні кошти в розвиток залізничної інфраструктури, будівництво терміналів та ін., пояснив він.
За словами глави "Укрзалізниці", найбільше інвестицій в розвиток залізничної інфраструктури направляє Німеччина. Водночас, найефективнішою, на його думку, є швейцарська організація залізничного транспорту.
"Там збережено настільки розгалужену залізничну мережу, що коли ви подорожуєте територією Швейцарії, то практично ніде не побачите автомобільних фур. На кожній залізничній станції (навіть у горах) побудовано 30-40 терміналів для зберігання різних видів вантажів, що дає змогу перевозити їх у потрібному напрямку в зручний час", - відзначив Костюк.
Нагадаємо, що для подальшої інтеграції транспортних систем Євразійського простору "Укрзалізниця" бере участь в підготовці проекту будівництва залізничної лінії з шириною колії 1520 мм Кошице - Братислава - Відень, що матиме позитивний ефект для перевезення транзитних вантажів. "Укрзалізниця" модернізує інфраструктуру залізничних ліній з метою збільшення пропускної спроможності українських залізниць у цьому напрямі.
За матеріалами: Дзеркало Тижня
Поділитися новиною