America Online відправить повідомлення подалі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

America Online відправить повідомлення подалі

Казна та Політика
131
Одна з найбільших світових інтернет-компаній - America Online (AOL) - продає популярний сервіс миттєвих повідомлень ICQ за $300 млн. ICQ найбільш популярний в російськомовному інтернеті, тому не виключено, що покупцем сервісу стане компанія з СНД, вважають експерти. Але виручити за нього таку значну суму навряд чи вдасться, додають вони.
AOL найняла інвестбанки Morgan Stanley і Allen & Co. для продажу підрозділу, що займається розвитком месенджера ICQ, повідомляє Dow Jones All Things Digital. За даними джерел, знайомих з ситуацією, компанія розраховує виручити за нього $300 млн, а інтерес до ICQ проявляють два неамериканські покупці. Продаж непрофільних активів, таких як ICQ і соцмережа Bebo, - частина стратегії AOL. Оборудка має відбутися не раніше грудня - після того, як AOL виділиться з Time Warner в публічну компанію.
Цікаво, що в 1998 році, купуючи ICQ, AOL заплатила за актив приблизно таку ж суму - $287 млн. Але відтоді позиції сервісу ослабли. Зараз у ICQ, за різними оцінками, 40-50 млн унікальних користувачів на місяць. У компанії сильні позиції в Німеччині, Росії, Україні, Ізраїлі та інших країнах, але на ключовому американському ринку ICQ поступається не лише аналогічним сервісам Microsoft, Yahoo і Google, але і розробленому AOL сервісу AIM.
Враховуючи, що ICQ найбільш популярний в російськомовному сегменті інтернету, цілком імовірно, що сервіс купить компанія з СНД, каже гендиректор "Яндекс Україна" Сергій Петренко. "Майже напевно це будуть портфельні інвестори. Всі великі інтернет-компанії вже мають власні месенджери, а перевести користувачів одного сервісу на іншій технічно неможливо", - пояснює Петренко.
Крім того, сервіс сильно переоцінений, вважає президент "Інтернет Інвест" (доменний реєстратор imena.ua і хостинг-провайдер mirohost.net) Олександр Ольшанський: "Коли його купували, це був унікальний продукт, єдиний сервіс миттєвих повідомлень на ринку. Тепер же їх багато". У 1990-і роки спостерігався так званий бум web 1.0, коли ціни на онлайн-бізнес були завищені у декілька разів, нагадує Сергій Петренко: "За хостинг-сервіс geocities.com у 1999 році Yahoo! заплатила $3 млрд, а нещодавно вони його просто закрили".
В останні роки ICQ відчував конкуренцію не лише з боку інших месенджерів, але і соцмереж і мікроблогів. За даними "Яндекс Україна", найбільш динамічне зростання в Україні показує Twitter - тільки з червня по листопад число користувачів мікроблогу зросло в три рази, до 16 тис. Зараз на українців припадає 15% кириличної аудиторії Twitter, при тому що загальна частка України у всіх російськомовних блогах в цілому менше 7%.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас