Криза змінить маршрути туристів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Криза змінить маршрути туристів

390
На вершину рейтингу можуть піднятися держави, де потік туристів зараз обмежений через економічні міркування або усталені стереотипи.
Консалтингова компанія FutureBrand спільно з експертами з туризму компанії Weber Shandwick’s Travel & Lifestyle Practice склали рейтинг найбільш перспективних напрямів для туризму. Згідно з їх дослідженням, в найближчі п'ять років Об'єднані Арабські Емірати можуть стати одним з трьох найбільш популярних туристичних центрів світу. Особливою популярністю у туристів в ОАЕ користуватимуться міста Дубай і Абу-Дабі. До трійки популярних туристичних напрямів майбутнього увійшли також азіатський Китай і В'єтнам. Експерти FutureBrand відзначають, що все більше зростає популярність у туристів таких країн, як Хорватія, Південно-Африканська Республіка та Індія.
Нині найпривабливішою країною для туристів визнані США. Штатам вдалося обійти Австралію, яка посідала перше місце в рейтингу впродовж трьох останніх років, що пояснюють популярністю президента Барака Обами.
Другим серед найпривабливіших напрямів для туризму і бізнесу стала Канада. Австралія опустилася в рейтингу з першого на третє місце. До першої п'ятірки також увійшли Нова Зеландія і Франція, які зайняли четверте і п'яте місця відповідно. Далі в першій десятці рейтингу FutureBrand послідовно розташувалися Італія, Японія, Великобританія, Німеччина й Іспанія.
На Всесвітньому туристичному ярмарку в Лондоні провідний світовий аналітик туристичного ринку Euromonitor International представила свій прогноз розвитку цього ринку в світі станом на 2009 р. (The 2009 World Travel Market Global Trends Report). Автори доповіді описали сім основних тенденцій в різних регіонах світу, які визначать майбутнє туріндустрії, дають уявлення про те, як їй вдасться привабити чергове покоління мандрівників в умовах економічної нестабільності.
1. Згідно з доповіддю Euromonitor International, в Північній Америці основними клієнтами туристичних агентств стають безробітні, які втратили робочі місця під час кризи. Пом'якшити удар фінансової стихії більшості північноамериканців допомагає значна вихідна допомога. Більше половини непрацюючого населення континенту складають люди віком до 35 років, як правило, самотні, необтяжені дітьми або іпотечними зобов'язаннями.
2. Однією з найбільш значущих туристичних тенденцій стала поява і розвиток пересувних і тимчасових готелів, позначених терміном pop-up hotels. У місцях тимчасового масового скупчення людей (на фестивалях, виставках і спортивних подіях) поява тимчасових місць мешкання цікава клієнтам і вигідна власникам. Такі готелі можуть бути пересувними. Звичайні декілька невеликих кімнат обладнані на автомобільній платформі. Найактивніше pop-up hotels розвиваються у Великобританії. Мережа Travelodge відкрила свій перший pop-up hotel - Uxbridge Central - в Лондоні в 2008 р. і планує збільшити число таких готелів у Великобританії до 40 до 2020 р.
3. До кризи індивідуальні подорожі з підбором оптимальних маршрутів були в основному прерогативою забезпечених мандрівників, які користувалися послугами турагентств. А в посткризовий період завдяки інтернету туристи зможуть самостійно освоювати нові маршрути, пересуваючись за допомогою дешевих авіакомпаній, складаючи стиковки на маршрутизаторах пошуковиків. Масовий туризм висуває запити на індивідуальне обслуговування, перетворюючись на ще один неосяжний ринок. Учасникам туристичного ринку середньої вартості система замовленого туризму дозволить диференціювати продукти, використовуючи ціновий регулятор.
4. У країнах Близького Сходу, де подорожі жінок без чоловічого супроводу не вітаються, прибутковість туристичної галузі починають забезпечувати готелі "тільки для жінок". Лідирує тут Саудівська Аравія, що відкрила перший готель "без чоловіків" Luthan Hotel & Spa. "У Саудівській Аравії число внутрішніх туристів складає 30 млн. осіб, причому подорожувати, не виїжджаючи за межі країни, більше подобається жінкам. Це ті, хто не бажає піддавати себе ризику в потягах без чоловічого супроводу і засудженню з релігійних і культурних мотивів", - повідомив керівник департаменту аналізу туристичного ринку Euromonitor International Керолайн Бремнер.
5. Укладачі прогнозу впевнені в гарних перспективах туристичної індустрії в Африці. Після візиту чорношкірого президента США Барака Обами до Гани Африканський континент викликає все більше інтересу як туристичний напрям, зокрема, в афроамериканців. Хоча Африка вже починає отримувати зиск від "аборигенного" туризму, для більшості ключових туристичних ринків вона залишається невідкритою. Проте потенціал африканського туризму величезний. Багато жителів Африки жодного разу не були в сусідніх країнах. Континент рясніє старовиною та унікальними природними умовами, і прибуток туроператорів гарантований.
6. У Китаї завдяки стрімкому зростанню економіки з'явилася нова еліта, яка ініціювала попит на гольф-туризм. Вже зараз країна займає п'яте місце в світі за кількістю гольф-полів: їх налічується приблизно 310, а в перспективі до них додадуться сотні нових. Гра мільйонерів дозволяє заповзятливим китайцям залучати капітали щедрих на витрати гольфистів всередині Китаю і за його межами.
7. Країни Латинської Америки направляють інвестиції на розвиток туристичної інфраструктури класу "люкс". Континент приваблює туристів неосяжними природними парками і біологічною різноманітністю, джунглями, знаменитими річками, Бразильським карнавалом, інвестиціями в екологічні перлини, які приносять величезні прибутки місцевим економікам. Любителі екологічного люксу прагнуть до поєднання природи і розкоші. Найкращі шанси заробити на туризмі має Бразилія, де відбудуться чемпіонат світу з футболу ФІФА 2014 р. і Олімпійські ігри 2016 р.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас