На що люди звертають увагу, обираючи продукти в магазині — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На що люди звертають увагу, обираючи продукти в магазині

733
Міжнародна компанія Synovate опублікувала результати дослідження споживчих звичок при покупці продуктів харчування. Як виявилось, 6 з 10 споживачів в десяти досліджуваних країнах прикладають максимум зусиль до того, аби в їх продовольчому кошику знаходились лише екологічно чисті продукти, 36% мріють про те, аби на шопінг витрачалось якомога менше часу, а три чверті споживачів вважають ціни на продукти завищеними. При цьому 40% споживачів сьогодні витрачають на продукти харчування менше, ніж рік тому.
Марк Беррі, виконавчий віце-президент підрозділу Synovate в США із дослідження купівельної поведінки, говорить: "Більшість людей ходять в магазин за продуктами лише тому, що вимушені це робити. Хтось робить це неохоче, хтось - із задоволенням і передчуттям. Роздрібні продавці продовольчих товарів не повинні забувати про те, наскільки різноманітні купівельні запити і звички - лише так покупець залишиться задоволеним, а бізнес - прибутковим. Але для цього, як і всім учасникам ринку, продавцям потрібно знати, що саме відчуває їх покупець, як він звик робити покупки і що йому в цьому процесі подобається".
Більше 6,700 людей в 10 країнах поділилися з компанією Synovate секретами свого продовольчого шопінгу.
Тренди продовольчого шопінгу
Навіть такі прості, на перший погляд, питання, як "Куди ви ходите за продуктами?" і "Як часто ви ходите в магазин?" викликають масу найрізноманітніших відповідей залежно від країни і культури. В цілому, "нормою" на всіх ринках можна назвати один похід до супермаркету раз на тиждень, хоча, звичайно ж, набагато більшу цінність для дослідження представляє специфіка по кожному ринку окремо, ніж узагальнені висновки.
Так або інакше, опитування показало, що 39% респондентів в 10 різних країнах, вважають за краще "робити глобальні закупівлі раз на тиждень, здійснюючи додаткові покупки в міру необхідності". На останні варіанти відповідей - "роблю глобальні закупівлі раз на місяць і додаткові покупки в міру необхідності", "купую продукти харчування щодня" і "коли є час" - припало рівно по 17%.
Великі закупівлі продуктів харчування раз на тиждень з додатковими витратами в міру необхідності - найбільш типова модель купівельної поведінки у Франції (64%) і Нідерландах (62%). Один похід в магазин раз на місяць і додаткові покупки в міру необхідності характерні для покупців в Бразилії (50%) і Малайзії (30%).
Директор з розвитку бізнесу бразильського офісу Synovate Арі Гонзалес поділився своєю думкою: "У нас прийнято робити крупні закупівлі раз на місяць, після зарплати. Так історично склалося, так було завжди, і цьому дуже сприяв високий рівень інфляції. Отже, у нас це давно вже переросло в звичку".
Кожен день за покупками ходять у Сербії (48%) і Росії (37%), а жителі Гонконгу (32%) і Арабських Еміратів (ОАЕ) купують продукти, "коли є час". Еліза Вонг з Гонконгу говорить, що такий підхід до шопінгу - звичайна справа: "У Гонконзі божевільний ритм життя, і навантажувати себе роботою і відчувати вічний брак часу - це свого роду національний спорт. Помножте це на щільність населення міста і точки продажу продовольчих товарів, які знаходяться мало не на кожному розі, і вийде, що не існує необхідності планувати похід до супермаркету заздалегідь".
Жителі ОАЕ також відносять себе до надмірно зайнятих людей. Пер Хенрік Карлссон, директор відділу з розвитку бізнесу підрозділу Synovate в Дубаї, вважає, що саме це сприяло сьогоднішній популярності магазинів крокової доступності. У Еміратах люди живуть "общинами" і ходять за продуктами в той магазин, який знаходиться щонайближче до будинку. У великі молли людина швидше відправитися відпочити і розважитися, ніж просто купити продукти".
В цілому, більшість респондентів ходять за продуктами харчування до супермаркетів (64%), гіпермарків, у тому числі крупні мережевих продуктових магазинів, (37%) а також місцеві (не мережеві) продовольчі магазини (29%).
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас