Клік завжди правий — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Клік завжди правий

2161
Соціальна мережа "Одноклассники" відома російським інтернет-користувачам краще, ніж будь-яка інша, оголосив "Ромир", посилаючись на результати опитування, проведеного у вересні. Впізнаваність цього сервісу (кількість людей, які сказали, що знають такий бренд) та ж, що і рік тому, - 92%. Тоді, за даними TNS Web Index, "Одноклассники" були лідером серед соціальних мереж рунета і за відвідуваністю: їх місячна російська аудиторія у вересні 2008 р. складала 12,2 млн унікальних відвідувачів, а у найближчого конкурента - "В контакті" - 10,4 млн.
Але відтоді ситуація змінилась. У серпні 2009 р., за даними тієї ж TNS, "В контакті" відвідало майже 15 млн унікальних відвідувачів, а "Одноклассники" - на 3 млн менше. А comScore вважає різницю в аудиторіях цих двох мереж ще більшою (див. графік). Проте за впізнаваністю "Ромир" відводить "В контакті", як і рік тому, лише 2-е місце (88%). Реальних користувачів в "В контакті", якщо вірити результатам опитування, ледве менше, ніж у "Однокласників", - 64% і 67% від загальної кількості респондентів відповідно.
Всього в опитуванні брало участь 4039 "активних інтернет-користувачів" від 14 років зі всіх федеральних округів Росії, повідомив "Ромир".
Представники "В контакті" і "Одноклассников" не скористалися можливістю прокоментувати результати опитування.
"Одноклассники" з'явилися раніше, тому і більш впізнанні, пояснює президент агентства Depot WPF Олексій Андрєєв. На популярність "Одноклассников" впливає і реклама бренду на ТБ, додає Олександр Єременко з Brandlab.
Але продати впізнаваність важко: прямої залежності між нею та інтересом до мережі рекламодавців немає, упевнений голова правління рекламного агентства IMHO VI Арсен Ревазов. За його словами, рекламодавець вибирає, де розмістити рекламу, виходячи з її вартості і охоплення аудиторії. Представник рекламного агентства Media Plus теж говорить, що рекламодавець звертає мало уваги на бренд: для нього важливі розмір аудиторії і темпи її зростання.
Ні та ні інша мережа не розкривають розмір рекламних доходів.
За матеріалами:
Відомості
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас