На телевізійному рекламному ринку розгорівся скандал — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На телевізійному рекламному ринку розгорівся скандал

473
Індустріальний телевізійний комітет, який об'єднує великі телеканали, опинився в центрі скандалу. Учасники рекламного ринку та окремі телеканали почали дуже жорстко критикувати головного підрядника ІТК - компанію GFK Ukraine, яка эксклюзивно вимірює телевізійну глядацьку аудиторію. Учасники ринку не впевнені в тому, що дослідження, які проводить монополіст, - якісні. ITK заявила, що наймає аудиторів для оцінки якості вимірювань.
Проблему вимірювання глядацької аудиторії для UBR коментують фахівці:
Вальдемар Дзикі, генеральний директор ТРК "Україна",
Андрій Андрущенко, керуючий директор рекламної агенції,
Катерина Щеглова, головний редактор журналу Marketing Media Rewiev,
Віталій Максімов, PR-директор медіа-компанії.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас