Махмудов потоваришував із Тимошенко — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Махмудов потоваришував із Тимошенко

Фондовий ринок
994
Однак експерти впевнені в тому, що "Трансмашхолдинг" бізнесмена Іскандера Махмудова, який купив підприємство на аукціоні, залишиться його хазяїном.
Госпсуд Луганської області зобов'язав реєстратора ТОВ "Центр-реєстратор" списати з рахунку ЗАТ "Керуюча компанія "Брянський машзавод" (РФ) 76% акцій ВАТ "ХК "Луганськтепловоз" і внести до реєстру як власника цих акцій Фонд держмайна України. Позивачем у справі виступив ФДМ, відповідачем - Брянський машзавод і ТОВ "Центр-реєстратор".
Нагадаємо, приватизація луганського підприємства одного разу вже була визнана незаконною: у листопаді 2007 р. це визнав Вищий госпсуд, а в січні 2008 р. Верховний суд підтвердив такий вердикт і залишив рішення про реприватизацію заводу чинним. Однак всупереч тому, що необхідність повернення підприємства в держвласність була констатована вищими судовими інстанціями, його так не реалізували.
Причина - неможливість вирішення питання через правову колізію. Як виявилося, формулювання "поставити за обов'язок Брянському машзаводу повернути акції у власність ФДМ" вимагає виконання такого вироку лише при наявності аналогічного за змістом вердикту Брянського обласного Госпсуду, що, природно, зводило шанси реприватизації нанівець.
Очевидно, такий парадокс і змусив ФДМ, на чолі з новим керівництвом, шукати інші шляхи із забезпечення своїх інтересів. "Нове рішення суду прописане конкретно, воно ставить за обов'язок реєстраторові це зробити (переписати акції на іншого власника) і не запитувати російського інвестора",- зазначив гендиректор "Луганськтепловозу" Віктор Бикадоров. Фондові аналітики не схильні до поспіху відносно своїх прогнозів з "Луганськтепловозу": більшість із них вірять, що підприємство залишиться у власності росіян. "Ми впевнені, що нинішнє рішення буде оскаржене "Трансмашхолдингом". Як і в 2007 р., ми не віримо, що в держави є які-небудь шанси вийти переможцем у цій судовій боротьбі",- говорить аналітик Concorde Capital Єгор Самусенко.
В "Трансмашхолдингу", схоже, теж не схильні драматизувати ситуацію. Як повідомив Віктор Бикадоров, "власник не заперечує проти виведення заводу на нові торги". Все говорить про те, що російський інвестор одержав на вищому державному рівні гарантії того, що саме він стане переможцем у новому конкурсі. З одного боку, думають експерти, у цьому є певний позитив.
"Заводу потрібна, нарешті, якась стабільність, тому що дотепер він перебував у підвішеному статусі. Інвестор не міг виконувати свої інвестзобов’язання в повному обсязі",- говорить директор Центру політичного й економічного аналізу Александ Кава. За його словами, з моменту приватизації "Луганськтепловоз" зміг налагодити великі поставки своєї продукції Російській Залізниці. Однак ні модернізація встаткування, ні передача документації на новинки так і не відбулися.
Пропонований спосіб вирішення проблеми викликає побоювання. "Незрозуміло, які саме гарантії дає уряд "Трансмашхолдингу" і як він збирається їх реалізувати. Не слід забувати, що інтерес до заводу проявляла група "Приват", а там, де не враховуються її інтереси, завжди з'являються судові позови",- нагадує Олександр Кава.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас