Український покупець опановує інтернет — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Український покупець опановує інтернет

756
Сім мільйонів двісті тисяч українців хоча б раз протягом місяця користуються інтернетом. Такі результати чергового серпневого дослідження українського "населення" інтернету, яке провела компанія "Gemius Ukraine". У порівнянні ж із серпнем минулого року кількість користувачів у нашій країні зросла майже на мільйон, повідомив виконавчий директор компанії Дмитро Лисюк.
Але кризові явища змінили аудиторію інтернету не лише кількісно, а й якісно. Насамперед фахівці зазначають, що значно поменшала кількість молоді, яка користується інтернетом, тобто студентів. На зміну їм прийшло старше покоління, яке все більше опановує та користується глобальною мережею.
Так, серед користувачів інтернету є навіть люди, старші за 55 років. Їх частка, щоправда, маленька і становить лишень 3%, але показник цей постійно збільшується, запевняють експерти. Немало українців звертаються ща допомогою до інтернету у віці 45 - 54 роки (12%). А ось найбільш активна група користувачів - люди у віці 25 - 34 роки.
До речі, чоловіки в інтернеті орієнтуються набагато краще, ніж жінки. Так, слабка стать накліпала 36% всіх переглянутих веб-сторінок, а сильна - відвідала 64% всіх відкритих сайтів.
За словами експертів, чомусь у більшості українців склалося враження, що інтернетом в основному користуються безробітні, тобто люди без постійного стабільного заробітку. Наприклад, учні та студенти. Організатори дослідження вирішили спростувати такий стереотип, довідавшись у своїх респондентів, чи є в них постійна робота. Виявилося, що 67% користувачів мають постійну зайнятість.
"Більш того, чим вищі в людини прибутки, чим більше вік і вище соціальний статус, тим активніше він користується інтернетом і проводить там більше часу", - зазначає Лисюк.
Така тенденція характерна і при дослідженні купівельної активності українців у мережі інтернет. Попит на найбільш популярні товари, які замовляють через інтернет (це побутова техніка, електроніка, а також книги та диски), не лише не знизився з початком кризи, а й навіть трохи зріс (на 4%).
Тут переважно постаралися керівники та фахівці. У цих групах кількість покупців перевищує кількість тих, хто не купує через інтернет. Інші ж категорії (офісні працівники, менеджери тощо) є не такими активними у здійсненні покупок - серед них більше тих, хто нічого не купує, ніж тих, що зважилися на покупку.
Часто користувачі глобальної мережі нарікають на надмірність реклами на відвідуваних сайтах. Але лише кожний 10-й готовий платити за доступ до сайтів, тільки б там не було реклами. А більшість все ж розуміє, що це плата за можливість безкоштовно користуватися необхідними сайтами.
Ще одна цікава тенденція - у кризові часи значне число українців почало економити на інтернеті. Але відмовитися від нього повністю не змогли - просто зараз ті, в кого немає доступу до всесвітньої павутини, вже не так активно відвідують інтернет-клуби, а намагаються скористатися інтернетом у своїх родичів або знайомих безкоштовно.
До Речi
Подібні дослідження періодично проводяться й у Росії. Останні з них засвідчують, що росіянам інтернет понад усе потрібен для пошуку нової інформації та спілкування. І лише кожний третій росіянин користуються інтернетом для роботи, ще 14% за допомогою нього стежать за новинами, подіями, погодою, а також розважаються та проводять дозвілля, 12% використовують його для навчання, 9% - для листування.
Рідше мережею користуються для здійснення покупок он-лайн і з метою "вбити час" (2 і 1% відповідно). Це при тому, що до послуг всесвітньої павутини вдається приблизно кожний третій росіянин. Найбільш популярними серед інтернет-користувачів Росії є такі сервіси для спілкування, як електронна пошта та соціальні мережі - ними користуються 79 і 76% відповідно. Дещо менш запитаними є сервіси миттєвих повідомлень (53%), форуми (49%) та чати (43%).
Тетяна Мамалига
За матеріалами:
День
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас