Точка зору: В разі падіння нацвалюти до 12 грн./дол. ринок рітейлу чекають гучні відходи компаній — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Точка зору: В разі падіння нацвалюти до 12 грн./дол. ринок рітейлу чекають гучні відходи компаній

Валюта
11075
У випадку падіння курсу національної валюти до 12 грн. за 1 дол. ринок рітейлу чекають гучні відходи компаній.
Таку думку висловив голова наглядової ради ЗАТ "Фуршет" Ігор Баленко на прес-конференції на тему "Що чекає український рітейл?" в рамках четвертого щорічного форуму "Мережевий рітейл України: SWOT-аналіз".
"Якщо гривня коливатиметься у межах 10-12 грн. (за долар), я думаю, що дуже гучні будуть відходи з ринку. Курсу 12 грн. (за долар) не витримає практично жодна мережа, тому що у всіх доларові кредити", - сказав він.
Баленко вважає, що якщо курс досягне 12 грн./дол., то це "буде катастрофа для багатьох компаній". "За роздробом потягнеться виробництво: заборгованість постачальникам, банкрутства компаній, підвищення відсоткових ставок з доларових кредитів, падіння продажів", - відзначив він.
В той же час, при курсі 8-9 грн./дол. великих проблем, на думку Баленка, не буде, тому що "борги реструктуризовані, прораховані, скорочені витрати, і кожна компанія знає, як вона виплачуватиме".
При цьому голова наглядової ради ЗАТ "Фуршет" відзначив, що у компанії на сьогоднішній день вся заборгованість реструктуризована і в 2010 році вона не планує проводити реструктуризацію боргів.
"У нас наступного року всі виплати (проведені), і ми не плануємо (проводити реструктуризацію боргів), тому що наступного року ми готові виплачувати", - сказав він.
За даними Баленка, загальна заборгованість компанії на сьогодні складає близько 160 млн. дол.
Голова наглядової ради ЗАТ "Фуршет" вважає, що ситуація на ринку рітейлу покращиться, якщо не буде курсових коливань. "А якщо долар і гривня стрибатимуть, то поліпшення не буде, тому що купівельна спроможність людей падатиме", - вважає Баленко.
За його словами, зараз спостерігається тенденція до того, що люди сформували свої бюджети і стали трохи більше витрачати на продукти харчування. При цьому попит на продукцію преміум-сегменту знизився і не показує зростання.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас