Китай зайняв друге місце на споживчому ринку розкішних товарів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китай зайняв друге місце на споживчому ринку розкішних товарів

248
Китай увійшов до числа найсильніших країн за купівельною спроможністю розкішних автомобілів у світі. Згідно з останніми статистичними даними, світові продажі BMW Group у порівнянні з аналогічним періодом минулого року впали на 19%, хоча продажі в Китаї виросли на 26%.
Тенденція на китайському ринку розкішних товарів як і раніше поліпшується, незважаючи на те, що фінансова криза в Європі, США і Японії привела до зниження попиту на розкішні марки, пише видання "Женьмінь Жибао".
У цей час споживання товарів розкоші в Китаї становить 25% від світового ринку. Китай, уперше обігнавши Сполучені Штати, заволодів "сріблом" серед найбільших у світі споживачів предметів розкоші.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас