Mercedes-Benz визнаний найдорожчим німецьким брендом — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Mercedes-Benz визнаний найдорожчим німецьким брендом

397
Mercedes-Benz, незважаючи на втрати, яких зазнав під час фінансово-економічної кризи, залишається найдорожчим німецьким брендом. Таку оцінку вартості торговельної марки з Німеччини дало агентство Interbrand у списку 100 найдорожчих торговельних марок світу.
Згідно з даними Interbrand, за останній рік найбільше виріс рейтинг інтернет-гіганта Google і, навпаки, обвалилися показники банків, особливо, швейцарського UBS.
Що стосується лідерів, то вони залишилися колишніми. Так Coca-Cola очолює список з 2000 року. Далі ідуть IBM, Microsoft, GE і Nokia. Уперше з моменту проведення подібних досліджень вартість усіх брендів знизилася, а саме, на 4,6 відсотка, відзначає німецький тижневик Focus.
Вплив кризи найсильніше відбився на рейтингу найбільших фінансових інститутів. Довіра клієнтів до банків похитнулася, що не могло не позначитися на їхньому положенні в списку. Найпотужніших втрат зазнали бренди банків USB (50 відсотків) і Citi (49 відсотків).
Німеччина представлена в списку 11 торговельними марками і посідає друге місце після США. Німецький лідер рейтингу - бренд Mercedes-Benz опустився з 11-го місця торік на 12-е. BMW зайняв 15 місце (торік - 13), SAP - 27 місце, Siemens - 47, Volkswagen - 55, Audi - 65, Porsche - 74, Allianz - 81, Nivea - 86 місце. Новачком списку цього року стала марка Puma, що зайняла 97 місце. Вартість Adidas виросла більше, ніж в інших німецьких брендів, і дозволила йому зайняти 62-у позицію.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас