Дослідження: Восени кількість негативних заголовків в ЗМІ збільшиться — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дослідження: Восени кількість негативних заголовків в ЗМІ збільшиться

266
Протягом осені кількість негативних заголовків в українських ЗМІ збільшуватиметься, вважають дослідники київського Інформаційно-аналітичного центру Publicity.
"Це пов’язано з активізацією передвиборної кампанії, посиленням боротьби між кандидатами, чималими порціями чорного піару, які вихлюпуватимуться в інформпростір", - прокоментувала прогноз керівник центру Руслана Пліс.
У червні-серпні 2009 року дослідники ІАЦ Publicity реалізували проект "Заголовок тижня", під час якого вивчили ситуацію з позитивом і негативом в українських ЗМІ шляхом незалежного моніторингу та контент-аналізу заголовків провідних ділових і суспільно-політичних видань.
До списку для моніторингу було включено 15 провідних ділових і громадсько-політичних видань: "Бизнес", "Власть денег", "Дело", "Деловая столица", "Дзеркало тижня", "Инвестгазета", "Контракти", "Комментарии", "КоммерсантЪ", "Компаньон", "Корреспондент", "Профиль", "Статус", "Фокус", "Экономические известия".
Загальна кількість заголовків, проаналізованих в рамках проекту склала 5 тисяч 801 назву, з них позитивних - 24,5%, негативних - 33,6% і нейтральних - 41,9%.
За даними моніторингу, перші п'ять тижнів літа (1 червня-5 липня) переважали негативні заголовки. Потім на перше місце вийшли нейтральні, які лідирували із шостого по 12-й тиждень (6 липня-23 серпня). Піки негативних заголовків припали на шостий і 12-й тижні, нейтральних - на сьомий тиждень.
Тенденція до збільшення кількості нейтральних заголовків збіглася з настанням сезону відпусток. "Нейтралізація" заголовків, на думку експертів, відбиває загальний спад ділової та політичної активності. На кінець літа (13-й тиждень) співвідношення тональності заголовків знову почало вирівнюватися. Позитивні заголовки за досліджуваний період жодного разу не виходили на першу позицію.
"ЗМІ є дзеркалом, яке відбиває те, що відбувається. Водночас саме ЗМІ здатні формувати настрої в суспільстві. Від того, під яким кутом і в якій тональності розглядаються ті чи інші процеси, події, явища, залежить позитивне або негативне сприйняття їх читачами. У цьому сенсі слово - справді зброя, і користуватися нею потрібно вельми акуратно", - підкреслила Руслана Пліс.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас