Google розробив біржу інтернет-реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google розробив біржу інтернет-реклами

767
Google представила біржу інтернет-реклами DoubleClick Ad Exchange. Прямо до майданчика будуть підключені великі агентства, видавці і рекламні мережі. Власники сайтів, що розміщують контекстну рекламу Google Adsense, і покупці текстової пошукової реклами Google Adwords зможуть працювати з біржею через спеціальні інтерфейси.
Новий майданчик дозволить управляти ходом рекламної кампанії в режимі реального часу. Власники сайтів зможуть збільшити заповнювання рекламних місць, а покупці реклами почнуть конкурувати за кращі майданчики. Google запевняє, що в результаті кожне рекламне оголошення буде продаватися за оптимальною ціною, а загальний розмір ринку виросте.
Google лідирує в сфері пошукової і контекстної реклами, але на ринку банерної реклами програє Yahoo!. В 2008 році Google купила за 3,1 мільярда доларів DoubleClick, намагаючись зміцнити свої позиції і зайняти нові сегменти ринку. З тих пір корпорація працювала над інтеграцією DoubleClick і своїх рекламних продуктів.
Система керування інтернет-рекламою DoubleClick співробітничає з найбільшими видавцями і рекламними агентствами. Завдяки тому, що код системи розміщений на багатьох сайтах, вона може відслідковувати інтереси користувачів і налаштовувати під них параметри рекламної компанії. "Поведінковий таргетинг" дозволяє рекламодавцям ефективно управляти вартістю рекламної кампанії і такими важливими показниками, як охоплення цільової аудиторії та частота контактів.
Контекстні продукти Google в основному націлені на дрібних рекламодавців і власників невеликих сайтів, хоча з Google працюють також великі агентства і видавці. Система Adwords показує рекламні оголошення, які відповідають (релевантні) пошуковим запитам користувача. Google Adsense аналізує вміст сайту, на якому установлений код системи, і відображає підходящі банери і текстові посилання.
Зараз неможливо одержати максимальні результати без купівлі рекламних місць на найбільших сайтах, вважає аналітик Вільям Моррісон, чиї слова наводить The New York Times. DoubleClick Ad Exchange повинна залучити на ринок "довгий хвіст" - сотні тисяч невеликих сайтів і дрібних рекламодавців.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас