Toyota має намір завоювати американський авторинок
Японський автогігант Toyota Motor Corp має намір вкласти $1 млрд. у маркетингову кампанію в США в четвертому кварталі 2009 року з метою підвищення продажів на американському авторинку, передає Reuters.
Сума, яка в цілому на 30%-40% перевищує звичайні квартальні витрати Toyota на маркетинг, буде витрачена на розгортання широкої рекламної кампанії в ЗМІ і заходи заохочення як кінцевих покупців, так і автодилерів, у тому числі і стимулювання лізингу. План компанії містить у собі розробку договорів субсидування.
Автовиробник також повідомив про намір розширити модельний ряд гібридних автомобілів Prius однією або двома новими моделями. Дати випуску нових автомобілів поки не розкриваються. Усього до кінця поточного року Toyota має намір продати від 500 до 600 тис. машин з гібридними двигунами.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною