Відпочилі і ситі працюють ефективніше — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Відпочилі і ситі працюють ефективніше

387
Російський дослідний центр рекрутингового порталу Superjob.ru вирішив з'ясувати, які методи нематеріального стимулювання найбільш ефективні в період економічної кризи. Як виявилося, фотографії на дошці пошани і гарні назви посад навряд чи змусять людей працювати краще. Інша справа - додатковий вихідний або гарна організація харчування в офісі. Як підвищити зацікавленість співробітників у роботі? Найкращий спосіб - гроші. Але у зв'язку із кризою багато роботодавців не можуть, як це було раніше, стимулювати своїх співробітників за допомогою премій і бонусів. І тут на допомогу приходить нематеріальне заохочення.
Як показало проведене опитування, найбільше росіяни цінують такий спосіб заохочення, як додатковий вихідний або незначне скорочення робочого дня (36%). Особливо даний метод до душі жінкам (43% проти 29% серед чоловіків), а також респондентам до 25 років (43%). "Занадто мало часу на себе, тому я б хотіла висипатися вранці і раніше приходити з роботи, щоб відпочивати", - коментують свій вибір опитані.
Трохи менш популярні методи нематеріального заохочення - гнучкий графік роботи і гарні побутові умови в офісі (по 29%): "Дуже важливо, коли є добре обладнане місце роботи"; "У нас на роботі просто жахливі умови для споживання їжі..."; "Гнучкість графіка - це дуже гарний спосіб мотивації, тим більше для міст-мільйонників, де з кожним роком росте кількість автотранспорту..." Частіше від інших комфортні умови та гнучкий графік як найкращий спосіб мотивації відзначали працюючі росіяни старші 55 років (34%).
Майже кожен п'ятий учасник дослідження (19%) був би радий публічній подяці за гарну роботу з вуст керівника. Для 16% працюючих росіян дуже важлива допомога в особистих справах (рецензія на диплом, допомога влаштувати дитину в дитячий садок і т.п.). У свою чергу 14% опитаних не відмовилися б від можливості працювати вдома: "Дорога до роботи в мене займає масу часу, краще я буду вдома працювати".
А от конкурси і змагання, гарна назва посади і фотографія на дошці пошани викликають у респондентів набагато менше ентузіазму (7%, 3% і 5% відповідно).
На думку 7% опитаних, непоганою мотивацією можуть стати кар'єрне зростання, людяне ставлення до співробітників, корпоративний відпочинок, безпроцентна позика, своєчасна оплата праці або ж можливість вчитися за рахунок організації.
Кожен десятий респондент (10%) не зміг відповісти на поставлене запитання. Більшість із них вважають, що найбільше благо - це грамотний керівник, який знає, що краще для колективу.
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас