МАКС допоміг "Антонову" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

МАКС допоміг "Антонову"

1090
Міжнародний авіаційно-космічний салон МАКС-2009 побив рекорд за вартістю угод і договорів - за шість днів укладено контрактів приблизно на 10 млрд доларів (два роки тому - близько трьох мільярдів доларів).
Левова частина припала на російських виробників. Зокрема, Міністерство оборони Російської Федерації і компанія "Сухой" домовилися про постачання винищувачів на суму понад 80 млрд рублів (близько 2,5 млрд доларів). Лізингова компанія "Ільюшин Фінанс" уклала з авіакомпанією уряду Москви "Атлант-Союз" контракт на передачу в лізинг тридцяти Ан-148 і п'ятнадцяти Ту-204СМ на 1,2 млрд доларів. Під час авіасалону остаточно визначилися строки початку поставок нового літака Sukhoi Superjet 100. В 2010-му замовники, серед яких і "Аерофлот", одержать перші 18 лайнерів.
Після салону вітчизняні літаки трьох типів - пасажирський Ан-148, військово-транспортний Ан-70 і транспортний Ан-124-100 "Руслан" - одержали шанс на "путівку в життя". Як повідомила прес-служба Авіаційного науково-технічного комплексу (АНТК) ім. Антонова, на МАКС-2009 Україна і Росія підписали договір про спільну роботу зі створення та проведення випробувань Ан-70 і його модифікацій. Згідно з повідомленням, сторони профінансують цей проект із державного бюджету України і федерального бюджету РФ. Тим часом, в 2006-му Росія відмовилася від участі в спільному проекті з виробництва Ан-70. За словами генерального конструктора АНТК ім. Антонова Дмитра Ківи, уже запущено серійне виробництво п'яти Ан-70. Два з них будуть побудовані в 2010-2011 роках. Інші подробиці договору не розкриваються.
Крім того, віце-президент "Об'єднаної авіабудівної корпорації" (РФ) Віктор Ліванов, президент групи "Волга-Дніпро" (основний експлуататор "Русланів" у Росії) Олексій Ісайкін і Дмитро Ківа підписали технічні вимоги до розробки модернізованої версії Ан-124-100 "Руслан" у рамках програми поновлення серійного виробництва Ан-124 (припинене в середині 90-х).
Найбільш успішним проектом вітчизняного авіапрому аналітики вважають виробництво Ан-148 (на виставці літак одержав сертифікат, що дозволяє експлуатувати його в європейських хабах). "Хоча це в основному стосується літаків російського складання, українська складова однаково буде дуже високою. Завод ”Мотор Січ” буде поставляти двигуни, ”Авіант” - частину фюзеляжу", - вважає директор Центру політичного та економічного аналізу Олександр Кава.
Перспективи проекту Ан-70 експерт оцінює скептично: "Поки армія РФ робить ставку на модернізований варіант Іл-76". Серійний випуск "Руслана", на його думку, ще проблематичніший. Тому що на території колишнього Радянського Союзу майже не залишилося відповідної технічної бази. За підрахунками російських експертів, на відновлення виробничого циклу і запуск Ан-124-100 "Руслан" необхідно 6,5 млрд рублів (понад 200 млн доларів).
За матеріалами:
expert.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас