Телереклама не робить знижок на кризу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Телереклама не робить знижок на кризу

463
Найбільші продавці телереклами зважилися на підвищення цін. Сейлз-хауси групи "Інтер" і Eastone Віктора Пінчука, що розміщують рекламу на таких каналах, як "Інтер", "Новий канал", ICTV, СТБ, НТН, зменшили знижки на найбільш дешеві типи розміщення реклами.
Від підвищення цін може виграти "Студія 1+1", що недавно знизила вартість частини свого рекламного часу, вважають в агентствах.
Рішення підвищити ціни було прийнято вчора, розповів генеральний директор "Нової комерційної телегрупи" (входить в Eastone) Андрій Партика. Подорожчали два найдешевші типи розміщення: знижка на низькопріоритетне розміщення знизилася з 51% до 40%, на другий тип - з 30% до 15%. Вартість пункту рейтингу (GRP, умовна одиниця при продажі ТВ-реклами) залишилася колишньою - $420,57 за курсом 5,05 грн/$, це на 40% менше, ніж торік. "Нинішня ціна реклами формувалася в лютому - у розпал кризи, коли заповнюваність ефіру телеканалів була менше 30%. Зараз вона близька до 100% (див. таблицю)", - відзначає Партика.
Найбільша заповнюваність на ICTV, M1 і K1 - для них знижка на другий тип розміщення скоротилася ще більше: до 12,5% на ICTV і до 10% на M1 і K1. Без підвищення цін забезпечити розміщення реклами клієнтів, які зараз почали повертатися на телебачення, було б неможливо, впевнена генеральний директор медіаагентства Mediaexpert/Havas Media Тетяна Попова: "Уже зараз попит перевищує пропозицію на 22%. А, приміром, у нашому агентстві кількість клієнтів, які не уклали контракти в лютому, досягає 50%".
Підвищення цін індустрія обговорювала останні кілька місяців. Крім прийнятого, розглядалися ще два способи подорожчання, говорить директор агентства Mindshare Валерій Варениця: продаж 100% реклами на аукціонах і підвищення цін для каналів, що мають найбільший попит: ICTV, СТБ, НТН і К1. Для індустрії найбільш вигідні аукціони, стверджує Варениця: "Це збалансувало б попит та пропозицію на ринку". "Але на частку п'яти рекламних груп припадає більше 50% ринку. У цій ситуації агентства не стануть грати на підвищення", - заперечує Андрій Партика.
Крім того, повний перехід на аукціони порушив би домовленості із клієнтами, що уклали контракти із сейлз-хаусами на початку року - у цьому випадку для них ціна б виросла, додає Попова.
Від підвищення цін на найбільших телеканалах може виграти "Студія 1+1", відзначають в агентствах. У недавній презентації для агентств канал запропонував 25% свого рекламного часу клієнтам, що ексклюзивно розміщують рекламу на каналах групи "Інтер" і Eastone, з 30-процентним дисконтом до ціни своїх конкурентів. "Не виключено, що після підвищення цін частина рекламодавців з невеликими бюджетами перейдуть на '1+1'", - відзначає Варениця. Одержати коментар в "Студії 1+1" учора не вдалося.
По суті, продавці вирівняли відношення між цінами на преміальні і більш дешеві типи розміщення, говорить Валерій Варениця: "Це правильно, враховуючи плани щодо подальшого підвищення цін". За словами Партики, нинішні ціни будуть діяти до кінця поточного року, а в 2010 році сейлз-хауси не виключають можливості повернення до розрахунків за рекламу в прив'язці до курсу долара. "Оскільки більшість рекламодавців ведуть свій бізнес у валюті", - пояснив він.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас