Повний пі…кап — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Повний пі…кап

2847
Однак проекти, які пропонують тренінги зі зваблення дівчат, продовжують відкриватися навіть у кризу.
Одне із практичних завдань тренінгу зі зваблення (пікап-тренінг) - за певний проміжок часу зібрати максимальну кількість телефонних номерів незнайомок. Але в другій половині 2008 р. майбутні пікапери зіштовхнулися із загадковим фактом: кожен енний номер був (050) 212-01-31. Набравши його, у трубці можна було почути: "Ой, привіт! Це - телефон посилання. Якщо ти сюди подзвонив, виходить, тобі треба змінитися: навчитися знайомитися і спокушати гарних дівчат". Далі випливав рекламний текст про курси пікапа… і побажання удачі.
Тепер цей номер недоступний. На момент підготовки статті також не відповідали й за телефонами компанії РМЕС ("Російська модель ефективного зваблення ", головний офіс компанії розташований у Москві), яка скористалася таким нестандартним підходом для залучення потенційних клієнтів. Тому довідатися ефективність приймання журналістам "ВД" не вдалося. Але одне можна сказати з повною впевненістю - застосувала його компанія вчасно. Тому що саме з середини минулого року почалося бурхливе зростання ринку пікап-послуг. "Починаючи з літа 2008-го в Україні з'явилося п'ять-сім нових проектів (до цього їх було лише два-три)", - сказав Максим Кушніренко, головний тренер пікап-проекту Loverclub.
Пікап - для бідних
Пікап уже ввійшов у народний фольклор. Один із жартів: пікап - це для бідних, до багатих жінки "чіпляються" самі. У той же час організатори курсів зі зваблення стверджують, що спокусником може стати будь-який чоловік - незалежно від віку і рівня доходів. "Але, природно, більша частина наших учнів - це молодь. Не менше третини з них - студенти", - говорить Максим Кушніренко. На своїх сайтах організатори запевняють, що готові навчити і 16-літніх юнаків, і 60-літніх старців.
Однак платоспроможність студентів нині сягає нуля. Стиснуті обставини вочевидь не сприяють тому, щоб ця клієнтура була здатна з легкістю викласти близько 3000 грн. (така ціна базового курсу пікапу). Тому в хід ідуть гнучкий графік оплати і знижки, розмір яких - питання окреме для бговорювання. "Головне, щоб у людини була зацікавленість і він прагнув пройти навчання", - пояснює мотиви пікаперів Євген Бесіда, керівник проекту Pickart.
На даний момент в Україні працюють близько 10 пікап-компаній. Найбільш розкручені проекти - РМЕС, СУМО ("Стовідсотковий універсальний метод зваби"), Loverclub, Pickart. Менш відомі - КРУЗ ("Комплекс розвитку успішного завойовника"), "Ловелас", Men Academy. "Більшість проектів зосереджена в Києві. Один проект існує в Одесі та Дніпропетровську", - відзначив Андрій Коваль, один із тренерів СУМО. Кожна пікап-компанія рано чи пізно починає просуватися в регіони і проводити виїзні тренінги. Для чого знаходить представників у тому або іншіму місті й покладає на нього обов'язки щодо формування групи. Єдиної форми оплати послуг регіональних представників не існує: хтось пропонує їм відсоток (до 10%), а хтось віддає перевагу фіксованій оплаті - від 2500 грн.
"Між гравцями український ринок поділений у такий спосіб. СУМО тримає близько 35-40% ринку, РМЕС, Loverclub і Pickart - по 20%", - вважає Євген Бесіда. Андрій Коваль, втім, вважає, що частка СУМО, першого українського пікап-проекту (існує з кінця 2006 р.), - не менше 70-75%, а інші гравці ділять між собою решту 25-30%. До речі, за визнанням українських тренерів, усі вони - колишні учні СУМО.
Ти із шісткою?!
Для популяризації власних послуг пікапери використовують усі доступні канали просування: рекламу в метро, роздачу листівок, інтернет, "циганську пошту". Також час від часу миготять сюжети на телеканалах і розміщаються статті в друкованих ЗМІ. На руку пікаперам відіграє і нестандартність самої послуги, що дозволяє їм регулярно з'являтися на сторінках глянсових видань. Андрій Коваль радить витрачати на рекламу не менше 5-10% від доходу. На думку Бесіди, найбільший рекламний викид дають "циганська пошта" ( до 40%) та інтернет (більше 50% клієнтів). А Кушніренко певен, що не можна скидати з рахунків стікери в метро, тому що в цього носія найбільш вдала комбінація ціни контакту і ефективності.
Однак пікап, як і будь-який молодий, ще несформований ринок, не цурається і "чорних" методів просування. На пікаперських форумах можна зустріти пости із пропозицією 50%-ї знижки випускникам тренінгу N. Мовляв, вони вас там нічому не навчили, тому приходьте до нас, ми все виправимо. Також відомі випадки, коли слухачам конкретного тренінгу конкуруюча організація роздавала викривальні листівки і закликала їх залишити альма-матер. До диверсійних дій варто віднести також шпигунство і публічне оцінювання подружок тренерів-звабників за пікаперською шкалою. "Цей елемент програми був вигаданий для початківців пікаперів, щоб якимось чином можна було оцінювати їх результати. Природно, ця шкала в жодному разі не є еталоном. На даний момент практично всі ставляться до неї як до жарту", - пояснив Максим Кушніренко. Однак, щоб кинути тінь на якість підготовки, на форумах розміщаються пости з безсторонньою інформацією. Нібито бачили тренера компанії N у нічному клубі в супроводі дівчат, які, згідно зі шкалою, тягнуть у найкращому разі на шістку. Чому тоді вони вас можуть навчити?
Не припиняються на ринку суперечки і з приводу того, хто в кого украв методику навчання. Для того щоб клієнтові було простіше визначитися з вибором пікап-тренінгу, співрозмовники "ВД" намалювали портрет "правильної" компанії: фірма проводить не менше одного тренінгу на місяць; у штаті значаться як мінімум два-три тренери; іде постійний набір людей у нові групи; компанія має власний сайт і підтримує тематичний форум.
Але початкова - не значить неправильна. Молоді пікап-проекти люблять, наприклад, демпінгувати. Через це пройшли майже всі українські гравці. Звичайно в процесі дорослішання вартість послуг зростає в 1, 5-2 рази.
Дівчата в прольоті
Ринок пікап-послуг далекий від насичення. "Як такого бар'єра для входу на ринок немає. Тому люди, що пройшли тренінг зі зваблення, нерідко вирішують, що вони теж можуть когось учити", - ділиться Коваль. Євген Бесіда додає, що на старті головне - не скупитися на підготовку навчальної програми, гарний сайт і рекламу. Усі статті витрат приблизно рівні. Але конкретизувати розмір стартових інвестицій співрозмовники відмовилися. У середньому подібні сайти коштують творцям 7-15 тис. грн. Відповідно, приблизно такий же розмір і інших статей видатків при запуску. При цьому не всі професіонали обтяжують себе одержанням педагогічної освіти. Мовляв, достатньо відвідати навчальний тренінг для тренерів, уміти працювати з аудиторією і, звичайно ж, мати довгий список спокушених дівчат.
До речі, один з варіантів розвитку ринку - запуск пікап-тренінгів для жіночої аудиторії. "Основна проблема жіночого пікапу - знайти тренера. Це обов'язково повинна бути жінка, тому що саме вона зможе донести правильні меседжі до аудиторії", - вважає Максим Кушніренко.
Також пустує ніша пікап-тренінгів для гей/ лесбі-співтовариств. " До нас у компанію дійсно неодноразово зверталися лесбіянки, що бажають пройти тренінг разом із чоловіками. Але ми їм відмовляли, - сказав Євген Бесіда. - До відкриття окремого напрямку для цієї ЦА я ставлюся скептично. За допомогою стандартної реклами до них навряд чи достукаєшся. Так до того ж можна втратити і свій бренд, розрахований на натуралів". Хоча, як стало відомо "ВД", росіяни вже проводили в Санкт-Петербурзі подібні тренінги. І одержали гарні відгуки.
Максим Кушніренко певен, що майбутнє - за вузькоспеціалізованими тренінгами. "Люди будуть приходити за конкретним результатом. Наприклад, прагну навчитися знайомитися в нічному клубі. Завдання компанії - у стислий термін навчити клієнта конкретній навичці", - говорить він.
Однак Євген Бесіда попереджає - якісно новий виток на ринку варто очікувати не раніше ніж через два роки, коли знову накопичиться критична маса талановитих випускників.
Шкала оцінки дівчат
1- ідеал каліцтва
2 - дівчина, у якої очевидні фізичні недоліки
3 - за всіма ознаками дівчина практично нічим не відрізняється від бомжа
4 - не викликає сексуального бажання, але якщо багато випити…
5 - "ні риба, ні м'ясо", але під пляшечку пивця після довгої сексуального стримування можна
6 - досить симпатична дівчина, побачивши її виникає бажання познайомитися
7- дуже симпатична дівчина, нагадує починаючу модель українського масштабу
8 - виглядає як відомі топ-моделі
9 - дівчина з ідеальною фігурою, що рекламує нижню білизну
10 - ідеал краси
Андрій Ольшевський
За матеріалами:
Власть денег
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас