Росіяни економлять на купівлі нового одягу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росіяни економлять на купівлі нового одягу

270
Більшість росіян заощаджують на купівлі нового одягу, значно менше - скоротили витрати на облаштованість житла. Про це свідчать дані дослідницького холдингу "Ромир", ексклюзивного представника міжнародної дослідницької мережі WIN у Росії та СНД.
У той час як видатки на великі покупки для будинку скоротили трохи менше половини росіян (47%), на новому гардеробі заощадили майже дві третини (61%) опитаних. І якщо перший показник зіставимий із загальносвітовим (48%), то останній перевищує його майже на 10% (52%).
Цікаво, що найвищий відсоток тих, хто скоротили видатки на покупку одягу, був зафіксований у Сибіру (74%), а тих, хто заощадили на покупці великих товарів для дому - у Північно-Західному федеральному окрузі (67%).
Тим часом, видатки на великі товари для дому відсутні зовсім в 30% опитаних росіян. А витрати на одяг і взуття не передбачені в бюджеті лише в 10% опитаних. Причому найбільшою мірою це стосується людей старших 60 років, 18% з яких відповіли, що їм не доводиться заощаджувати на одязі і взутті, а 20% не знижують витрати на великі покупки для дому, просто тому, що ці статті видатків для них не актуальні.
Що ж стосується загальносвітових результатів досліджень, то вони теж досить красномовні. Заощаджувати на новому гардеробі довелося половині (52%) респондентів з 23 країн світу. І Росія за своїми показниками - далеко не перша в списку країн, жителі яких скорочують витрати на обновки. Список очолюють Мексика (73%), Аргентина (72%), і Ісландія (71%), де частка людей, що заощадили на цій статті бюджету, перевищила 70%.
Найменший відсоток респондентів, що заощаджують на придбанні одягу, зафіксований у Кувейті (26%), причому Кувейт виявився єдиною країною, де на великих покупках для дому заощаджують майже у два рази більше людей (50%), ніж на обновках. Також примітно, що для Іспанії різниця між показниками двох статей видатку ("Скоротили видатки на облаштованість дому" і "Скоротили видатки на покупку одягу") склала більше 26%, при цьому більшість іспанців урізали бюджет на свій гардероб.
У той час як у країнах БРІК розрив між показниками в групах "Скоротили видатки на облаштованість дому" і "Скоротили видатки на покупку одягу" незначний (1%), у країнах Великої Вісімки він склав 10%. Цікаво, що Італія виявилася єдиною країною-учасником Великої Вісімки, де різниця між показниками перевищила у два рази (20%) загальний індекс по групі. Мабуть, Італія виявилася однією з небагатьох країн світу в цьому дослідженні, де ситуація зі скороченням видатків симетрична російській.
За матеріалами:
Фінмаркет
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас