Держфінпослуг закликає членів МТСБУ підвищити якість обслуговування клієнтів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Держфінпослуг закликає членів МТСБУ підвищити якість обслуговування клієнтів

335
Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг (Держфінпослуг) України звертає увагу страховиків-членів Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) на необхідність підвищення якості обслуговування потерпілих у ДТП.
Про це говориться в офіційному зверненні Держфінпослуг до страховиків-членів МТСБУ, розміщеному на офіційному веб-сайті Держкомісії.
Держфінпослуг також звертає увагу на неприпустимість затягування процесу розгляду заяв від потерпілих і прийняття рішень про виплату страхового відшкодування.
В зверненні відзначається, що законодавством установлені чіткі вимоги до переліку обов'язкових для формування видів страхових резервів з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників (ОСАЦВ) і порядку їх розрахунків.
Держфінпослуг підкреслює: при формуванні резервів страховики зобов'язані дотримуватися принципів безпеки, прибутковості, ліквідності та диверсифікованості відповідно до законів, а порядок розрахунків базового платежу і коректуючих коефіцієнтів при укладанні договорів чітко визначені нормами законів.
Як повідомляє комісія з посиланням на дані МТСБУ, попередні підсумки по ОСАЦВ в першому кварталу поточного року свідчать про скорочення кількості укладених договорів внутрішнього страхування на 3%, отриманих премій – на 4%. У той же час на 36% зросла сума збитків по ОСАЦВ, а також до 7,7 тис. грн зріс середній обсяг виплаченого страхового відшкодування.
Разом з тим середній рівень урегулювання заяв за підсумками березня-2009 знизився з 97% до 66% у порівнянні з березнем-2008, а в деяких страховиків - до 17%, що викликає серйозну стурбованість.
Держфінпослуг підкреслює: ОСАЦВ - важлива соціальна місія. Здійснення діяльності по цьому виду страхування з безумовним дотриманням законодавства дозволить забезпечити належний рівень захисту учасників дорожнього руху і довіри громадян до страхового ринку.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас