Американський бізнес втратив довіру простих людей
Пересічні американці стали значно гірше ставитися до великих компаній і банків, показують опубліковані у вівторок результати дослідження компанії Harris International, повідомляє Reuters.
Репутація американських компаній серед населення країни впала до найнижчого за десять років рівня. Так, 88% опитаних назвали репутацію американського бізнесу "поганою" або "жахливою", тоді як раніше число негативно налаштованих респондентів варіювалося в межах 68-74%.
Лідерами чорного списку підприємств стали страхова компанія American International Group, нафтосервісна Halliburton, автовиробники General Motors і Chrysler і збанкрутілий банк Washington Mutual. Найбільше довіри, згідно з підсумками опитування, викликають компанії Johnson & Johnson, Google, Sony, Coca-Cola і Kraft Foods.
Респонденти визнали, що їх думка змінилася, у тому числі, через економічну кризу. Більшість опитаних практично не вірять у поліпшення економічних умов, а 43% очікують, що в найближчі 6-12 місяців ситуація зміниться на гірше.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною