Чистий прибуток PepsiCo впав на 25% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чистий прибуток PepsiCo впав на 25%

176
Чистий прибуток другого за величиною в світі виробника безалкогольних напоїв PepsiCo Inc. у I кварталі 2009 фінансового року, що завершився 21 березня 2009 р., скоротився на 25% - до 1,14 млрд дол. в порівнянні з 1,52 млрд дол. за аналогічний період роком раніше. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі компанії.
При цьому виручка компанії за звітний період склала 8,26 млрд дол., що опинилося дещо менше виручки у розмірі 8,33 млрд дол., отриманої в I кварталі 2008 р. Операційний прибуток PepsiCo в I кварталі поточного року також практично не змінилася, склавши 1,59 млрд дол. в порівнянні з показником в 1,56 млрд дол. за I квартал попереднього року.
Керівництво компанії висловило задоволення отриманими фінансовими результатами. За словами глави PepsiCo Індри Нуйї, портфоліо компанії розширюється, а "географічний охват та оперативність дій дозволяють демонструвати хороші показники в напружених економічних умовах". Крім того, компанія планує надалі поліпшити фінансові результати, оскільки має намір продовжувати вкладення коштів в розкручування бренду і вдосконалення системи постачань своїй продукції.
PepsiCo також оголосила сьогодні про істотну консолідацію свого бізнесу в Північній Америці. Зокрема, компанія виступила з пропозицією довести до 100% свою частку в двох найбільших пакувальниках своєї продукції - компаніях Pepsi Bottling Group та PepsiAmericas, в яких PepsiCo в даний час володіє 33% і 43% акцій відповідно.
Операція буде здійснена готівкою і в акціях. Так, PepsiCo заплатить 14,75 дол. плюс 0,283 акцій за кожну акцію Pepsi Bottling Group і 11,64 дол. плюс 0,223 акцій - за акцію PepsiAmericas. Це є премією в 17,1% по відношенню до котирувань обох компаній за станом на 17 квітня 2009 р. (останній торговий день до оголошення пропозиції). Загальна сума операції складе близько 6 млрд дол.
За прогнозами керівництва PepsiCo, консолідація пакувального бізнесу дозволить компанії досягти синергетичного ефекту у розмірі 200 млн дол. прибутку отриманого до оподаткування, в основному за рахунок скорочення витрат.
Компанія PepsiCo - один з найбільших світових виробників продуктів харчування та напоїв. У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda та інші. Штат компанії, продукція якої продається більш ніж в 200 країнах, складає 185 тис. осіб.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас