Експерт: За січень-лютий продажі на ринку косметики знизились у натуральному вираженні до 10% і виросли на 5% у грошах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт: За січень-лютий продажі на ринку косметики знизились у натуральному вираженні до 10% і виросли на 5% у грошах

173
За січень-лютий ц.р. обсяги продажів на ринку косметики знизилися в натуральному вираженні на 5-10% і виросли на 5% у грошовому вираженні. Про це повідомила начальник відділу маркетингу косметичного підрозділу компанії "Хенкель Україна" Ніна Домбровська. За її словами, за декілька перших місяців цього року зростання продажів на ринку косметики не спостерігається.
Н.Домбровська відзначила, що спостерігається певне зниження споживання в натуральному вираженні, а в грошовому вираженні через підвищення цін поки спостерігається певне зростання.
"За перші два місяці ринки, у яких ми оперуємо, у штуках скоротилися на 5-10% і виросли в грошах на 5%", - уточнила вона.
На думку Н.Домбровської, на сьогодні на ринку косметики в Україні і Росії спостерігається більш позитивна динаміка, у порівнянні з іншими європейськими країнами. Експерт пов'язує це з тим, що люди, у першу чергу, скорочують великі покупки, а косметична продукція до таких не належить. При цьому українці в цілому не так схильні заощаджувати, як європейці, вважає вона. "Наші дослідження показують, що наш споживач налаштований витрачати гроші, поки вони в нього є. Коли вони закінчуються, тоді починають серйозно заощаджувати", - додала вона.
За даними Н.Домбровської, за період кризи ціни на косметику в середньому піднялися на 15-20%, що пов'язано зі зростанням курсу валюти. "Усі основні інгредієнти, які складають собівартість косметичної продукції, залежать від євро. З погляду курсу євро собівартість виросла на 50-60%.
Незважаючи на те, що виробники (у цілому по ринкові – ред.) піднімають ціни, це далеко не компенсує курсову різницю і втрати, яких ми зазнаємо, у порівнянні з тим рівнем прибутковості, який у нас був рік тому", - повідомила вона. У короткостроковому майбутньому компанія "Хенкель" не планує "серйозних" підвищень, а в середньостроковій перспективі "будемо змушені це робити, тому що курсова різниця нікуди не дінеться".
За перший квартал ц.р. з точки зору продажів у штуках, компанія "Хенкель" спостерігає тенденцію, подібну загальноринковій. У преміальних і нішевих продуктах зниження продажів досягає 30-40%. При цьому більш доступні категорії продуктів показують зростання.
У зв'язку з тим, що преміальний сегмент ринку косметики значно знизився, компанія збільшує частку більш доступних товарів у структурі продажів. "Ми досить серйозно зараз оптимізуємо свій асортименти. Якісь продукти, які на сьогоднішній момент більше не є релевантними для цього ринку, ми виводимо з портфеля", - уточнила Н.Домбровська.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас