Альфа-Банк провів круглий стіл "Системна взаємодія зі ЗМІ як основа керування репутацією" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Альфа-Банк провів круглий стіл "Системна взаємодія зі ЗМІ як основа керування репутацією"

227
Здійснюючи стратегію застосування нових технологій не тільки в сфері банківського бізнесу, але й у сфері маркетингових комунікацій, Альфа-Банк провів круглий стіл «Системна взаємодія зі ЗМІ як основа керування репутацією».
У засіданні круглого столу взяли участь Академік Російської академії реклами, член Рекламної ради Росії Ігор Писарський, комерційний директор ІД «Коммерсантъ» Валерія Любімова, керівник прес-служби ВАТ «Альфа-Банк» (Росія) Вадим Юрко і представники ведучих українських ЗМІ, серед яких інформаційне агентство «Інтерфакс», щотижневики «Бізнес», «Компаньйон», «Українська інвестиційна газета», «Ділова столиця», «Московський комсомолець» (Україна), журнал «Стиль і дім».
У своєму виступі Ігор Писарський торкнувся ряду питань, що стосуються формування і керування репутацією, що включає визначення і вартість репутації компанії, формування репутационной парадигми, основні джерела корпоративної репутації, комунікативні складові технології керування репутацією. Він також ознайомив учасників круглого столу із принциповими складовими системного підходу до керування репутацією, що успішно застосовується очолюваною ним компанією «Р.І.М. Портер Новелли» (м. Москва). Ігор Писарський виділив чотири основних етапи взаємодії зі ЗМІ: відхилення від контактів зі ЗМІ, стихійна взаємодія, керована взаємодія і системна взаємодія. На його думку, більшість великих російських компаній знаходиться на третьому етапі розвитку взаємодії, і деякі з них поступово підходять до четвертого етапу, основними характеристиками якого є повнота, визначення пріоритетів, структурування, планування, безперервність і аналіз.
За словами Вадима Юрко, однією з тенденцій, що намітилися на міжнародному ринку, є збільшення частки нематеріальних активів (бренд, репутація і т.д.) у вартості компаній. Саме тому на сьогоднішній день так актуальні питання створення і підтримки ефективної корпоративної репутації, що збільшує вартість бізнесу. Альфа-Банк протягом своєї 12-літньої історії здійснює послідовні кроки в цьому напрямку і на сьогоднішній день домігся серйозних результатів: у прес-рейтингу за перший квартал 2002 року, здійсненому Національним інститутом дослідження репутаций (Росія), Альфа-Банк зайняв друге місце по згадуванні в центральній і регіональній пресі, уступивши тільки Ощадбанку.
У ході подальшої дискусії учасники круглого столу обговорили поточну ситуацію на російському й українському ринках ЗМІ, питання співвідношення комерційного і некомерційного PR, політику ведучих російських і українських ЗМІ в розрізі відносин «рекламна служба – редакція».
Дотримуючись принципу відкритості у взаєминах зі ЗМІ, Альфа-Банк має намір продовжувати традицію обміну досвідом у цій області.
ЗАТ «Альфа-Банк» (Україна) поступально й ефективно розвивається в Україні як універсальний банк, що пропонує своїм клієнтам максимальний набір банківських продуктів і послуг. Валюта балансу банку за перше півріччя зросла на 38,7% і на 1 липня 2002 року склала 254,869 млн грн. Кредитно-інвестиційний портфель збільшився на 32,2% і склав 176,582 млн грн. Капітал склав 73,491 млн грн. Обсяг коштів клієнтів зріс на 13,3% - до 74,704 млн грн. У жовтні 2001 року Альфа-Банк почав власну емісію міжнародних пластикових карт Visa Int. в Україні.
Найбільш великі клієнти Альфа-Банку в Україні - ВАТ «Дніпроспецсталь», ВАТ «Азот» (м. Черкаси), НПІГ «Інтерпайп», ВАТ «Сумське НПО ім. Фрунзе», ТД «Жидачівський паперовий комбінат», ВАТ «Насосенергомаш», ВАТ «Сумихімпром», ПІІ «Тнк-Україна», ЗАТ АСК «Остер-Київ», зокрема, у Донецьком регіоні - ЗАТ «АРС», ВАТ «Азов», ЗАТ «АВК», ЗАТ «ДАНКО», ПОСГИ «МІКС», ПІІ «Вікторія».
Успішно реалізуються власні інвестиційні проекти Альфа-Банку в області засобів масової інформації і фармацевтики, серед яких ЗАТ «Новий канал», ЗАТ «Наше Радіо», ЗАТ «Діорама» - видавець газети «Діорама плюс «Московський Комсомолець», ВАТ «Галичфарм».
У 2002 році Альфа-Банк планомірно розширює своя присутність в українських регіонах: у вересні відкрилася філія в Донецьку, до кінця року відкриються філії в Харкові, Дніпропетровську, Миколаєві, відділення в Києві.
Ігор Писарський - Академік Російської академії реклами, Член Рекламної ради Росії (РСР), Голова Опікунської ради Національної премії в області розвитку суспільних зв'язків “Срібний Лучник”, Голова Ради директорів Компанії “Р.І.М. Портер Новелли” (м. Москва), Віце-президент Російської асоціації рекламних агентств (РАРА), Професор Державного університету «Вища школа економіки».
За матеріалами:
Альфа-Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас