Криза підштовхнула японців до купівлі дешевої імпортної електроніки
Криза в Японії проявляється особливим чином: серйозно збільшився споживчий попит на іноземні товари, вартість яких стає нижчою, ніж вартість аналогічних продуктів японських фірм, передає агентство Associated Press.
Тепер, вибираючи товари електроніки, японець, за наявності в них однакових функцій, звертає увагу саме на ціну. У результаті, маловідомі фірми з Китаю і Тайваню стрімко збільшують свої частки на ринках, потроху витісняючи таких гігантів, як Sony і Panasonic.
Експерти вважають, що інтерес японців до дешевих брендів протриває доти, поки покупці будуть впевнені, що якість їх товарів не гірша, ніж у лідерів ринку.
Від нової тенденції може виграти мережа Wal-Mart, що пропонує в Японії електроніку з-за кордону і зазнає тут проблеми з моменту приходу на японський ринок в 2002 р.
Два роки тому тільки 2 з 10 найбільш продаваних у Японії ноутбуків були імпортними. Тепер перша десятка містить 6 іноземних виробників. У відповідь на експансію іноземців японські виробники почали знижувати ціни на просту і дешеву техніку та додавати нові опції до зразків вищого цінового сегмента, прагнучи повернути прихильність покупців.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною