Mitsubishi рятується за рахунок звільнень "білих комірців" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Mitsubishi рятується за рахунок звільнень "білих комірців"

506
Японський автовиробник Mitsubishi Motors заявив, що в рамках плану з виходу із кризи, скоротить 90 "білих комірців" у Європі. Раніше, корпорація планувала лише урізати зарплати топ-менеджерам, але в економічних умовах, що погіршуються, змушена звільнити офісний персонал.
Раніше компанія скоротила в Японії близько 1 тисячі співробітників на п'яти підприємствах через падіння попиту на автомобілі усередині країни і на ринках США і Європи.
"Mitsubishi Motors Corporation вирішила підготуватися до завтрашнього дня, організувавши структурні зміни вже сьогодні", – прокоментував представник корпорації.
Крім того, японська компанія має намір перенести регіональний офіс у Нідерландах назад у свою країну через проблеми у світовому автопромі.
Як говориться в повідомленні Mitsubishi Motors, для свого європейського підрозділу, який знаходиться поблизу Амстердама (Голландія), виготовлювач планує "впровадити нову бізнес-модель". На цьому підприємстві в цей момент працюють 335 людей.
Таким чином, Mitsubishi буде безпосередньо підтримувати зв'язок з усіма 34-ма європейськими дистриб'юторами з офісу в Японії.
Щоб уникнути збитків у період економічної кризи, усі автокомпанії, які вели свою діяльність у Європі, змушені були скорочувати штати працівників, заморожувати виплати бонусів і зарплат. Однак, до звільнення "білих комірців" компанії вдавалися набагато рідше.
Це говорить про важкий фінансовий стан японської корпорації Mitsubishi, адже в заявленому раніше плані з виходу із кризи і виходу на позитивне сальдо вже в 2009-2010 роках, нічого не говорилося про скорочення офісного персоналу.
Відзначимо, що за період січень-лютий 2009 року Mitsubishi Motors продав 15 290 автомобілів у Європі. Це на 32% нижче, ніж за аналогічний період минулого року. Торік європейські продажі компанії знизилися на 18%. Більше того, експерти передбачать подальше зниження автопродажів Mitsubishi цього року.
Увесь світ, намагаючись заощадити, переорієнтується на бюджетні малогабаритні автомобілі. Тому на спортивні позашляховики японського виробника зараз просто немає попиту.
Крім того, на початку лютого Mitsubishi також зупинив виробництво популярної моделі Lancer Evo X. Прийнятий захід дозволить компанії уникнути надвиробництва Evo X, яким буде ще складніше знайти покупців після закінчення 2009 року. Раніше, у листопаді компанія перестала випускати седан Galant.
Варто також нагадати, що автопродажі легкових автомобілів на японському ринку у лютому знизилися на 24,4%, склавши 324 5000 штук. Сумарно за перші два місяці поточного року в Японії було реалізовано 580,6 тисяч машин, що на 22,5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
У той же час виробництво автомобілів у Японії скоротилося в січні на 41% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Крім того, експорт в інші країни обвалився до найнижчого показника з 1973-го року.
Іванна Усаченко
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас