Енергобанк відкрив Центр обслуговування фізичних осіб — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Енергобанк відкрив Центр обслуговування фізичних осіб

Кредит&Депозит
223
По вулиці Станіславського,3 почав свою діяльність Центр обслуговування фізичних осіб Акціонерного Банку «Енергобанк». Відкриття Центра відбулося 17 вересня 2002 року.
На відкритті були присутні П.В.Андрущенко – Голова Правління АБ «Енергобанк»; представники акціонерів банку: І.В.Плачков – Голова правління-генеральний директор АК «Київенерго», Б.В.Ященко – Заступник Голови правління АК «Київенерго», І.В.Дроздів – член правління АК «Київенерго», директор юридичного департаменту АК «Київенерго»; клієнти банку.
В урочистій обстановці співробітниками Центра обслуговування фізичних осіб Енергобанку була проведена "перша банківська операція".
Починаючи з 2000 року одним з найважливіших напрямків своєї діяльності Енергобанк бачить активізацію роботи з приватними (фізичними) особами. За два роки існування спеціального підрозділу банку значно розширився асортимент банківських послуг і продуктів, пропонований приватним особам, збільшилася кількість клієнтів, змінилося відношення клієнтів банку до використання пропонованих банківських послуг в організації свого ділового життя. В даний час у Енергобанку мають рахунки більш 32000 клієнтів - приватних осіб і з кожним місяцем їхнє число росте. Обсяг коштів на рахунках фізичних осіб за перше півріччя 2002 року збільшився на 28,28% чи на 16,6 млн.грн. і склав на 1.09.02 р. 82,5 млн.грн. Змінилася структура притягнутих депозитів. Так, депозити в національній валюті збільшилися на 36,7%, тоді як в іноземній валюті усього на 6,5%. Збільшилася частина довгострокових депозитів. Їхній обсяг як у національній, так і в іноземній валюті збільшився на 10 процентних пункту. Збільшилася кількість клієнтів, що обслуговуються по платіжних картках. Кількість операцій, проведених з використанням платіжних карток у банкоматах Енергобанка, за останні місяці збільшилося більш ніж на 12%.
АБ «Енергобанк» 11 років працює на фінансовому ринку України. За цей час він став універсальним банком, що динамічно розвивається й оперативно реагує на зміну ринкової ситуації. Банк має 11 регіональних філій, більш 25 відділень і власну мережу банкоматів (тільки в м.Києві близько 20 банкоматів Енергобанку).
Основним принципом організації діяльності Енергобанку є всебічне задоволення потреб кожного клієнта. А використання сучасних інформаційних технологій дозволяє не тільки якісно і швидко здійснювати обслуговування клієнтів, але і пропонувати новітні програми, що забезпечують задоволення запитів самих вимогливих клієнтів-фізичних обсіб.
За матеріалами:
Енергобанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас