Енергобанк відкрив Центр обслуговування фізичних осіб
По вулиці Станіславського,3 почав свою діяльність Центр обслуговування фізичних осіб Акціонерного Банку «Енергобанк». Відкриття Центра відбулося 17 вересня 2002 року.
На відкритті були присутні П.В.Андрущенко – Голова Правління АБ «Енергобанк»; представники акціонерів банку: І.В.Плачков – Голова правління-генеральний директор АК «Київенерго», Б.В.Ященко – Заступник Голови правління АК «Київенерго», І.В.Дроздів – член правління АК «Київенерго», директор юридичного департаменту АК «Київенерго»; клієнти банку.
В урочистій обстановці співробітниками Центра обслуговування фізичних осіб Енергобанку була проведена "перша банківська операція".
Починаючи з 2000 року одним з найважливіших напрямків своєї діяльності Енергобанк бачить активізацію роботи з приватними (фізичними) особами. За два роки існування спеціального підрозділу банку значно розширився асортимент банківських послуг і продуктів, пропонований приватним особам, збільшилася кількість клієнтів, змінилося відношення клієнтів банку до використання пропонованих банківських послуг в організації свого ділового життя. В даний час у Енергобанку мають рахунки більш 32000 клієнтів - приватних осіб і з кожним місяцем їхнє число росте. Обсяг коштів на рахунках фізичних осіб за перше півріччя 2002 року збільшився на 28,28% чи на 16,6 млн.грн. і склав на 1.09.02 р. 82,5 млн.грн. Змінилася структура притягнутих депозитів. Так, депозити в національній валюті збільшилися на 36,7%, тоді як в іноземній валюті усього на 6,5%. Збільшилася частина довгострокових депозитів. Їхній обсяг як у національній, так і в іноземній валюті збільшився на 10 процентних пункту. Збільшилася кількість клієнтів, що обслуговуються по платіжних картках. Кількість операцій, проведених з використанням платіжних карток у банкоматах Енергобанка, за останні місяці збільшилося більш ніж на 12%.
АБ «Енергобанк» 11 років працює на фінансовому ринку України. За цей час він став універсальним банком, що динамічно розвивається й оперативно реагує на зміну ринкової ситуації. Банк має 11 регіональних філій, більш 25 відділень і власну мережу банкоматів (тільки в м.Києві близько 20 банкоматів Енергобанку).
Основним принципом організації діяльності Енергобанку є всебічне задоволення потреб кожного клієнта. А використання сучасних інформаційних технологій дозволяє не тільки якісно і швидко здійснювати обслуговування клієнтів, але і пропонувати новітні програми, що забезпечують задоволення запитів самих вимогливих клієнтів-фізичних обсіб.
За матеріалами: Енергобанк
Поділитися новиною