Ощадбанк запозичує досвід провідних західних банків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ощадбанк запозичує досвід провідних західних банків

137
Прикрасою столиці можна назвати новий рекламний щит Ощадного банку України, який за рішенням Головного управління Ощадбанку по м. Києву та Київській області було встановлено нещодавно по вулиці маршала Тимошенка на Оболоні поряд зі станцією метро «Мінська».
- Ми довго розмірковували, - розповів начальник управління Сергій Мішта, - як диференціювати на своєму рекламному носії наш банк, виділити його з-поміж інших. І вирішили основною темою обрати «повсюдність» найбільшого в Україні державного банку як одну з відмітних рис його діяльності. Погодьтеся, обраний банком фірмовий слоган-девіз «Ощадбанк завжди поруч» дуже точно відображує унікальну доступність банку для маси клієнтів. Ну а що символізує рукостискання, вважаю, взагалі говорити не доводиться. Пояснювати це все одно, що солити сіль.
До речі, аналогічні за задумом слогани є і у знаменитих західних банків. У своїй брошурі «Як рекламувати гроші» Олег Феофанов наводить дані, з яких випливає, що культивування повсюдності є важливою складовою банківської реклами. Чудовий девіз «Бенк оф Америка»: «Необхідний банк у необхідному місці». Ось іще вдалий, на наш погляд, приклад: «Дойчебанк представлений по усьому світу і всюди там, де треба». І перелік цей можна було б продовжити.
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас