Ринок люксових брендів в Україні процвітає, незважаючи на кризу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок люксових брендів в Україні процвітає, незважаючи на кризу

1683
Жалюгідний стан української економіки практично ніяк не вплинув на плани щодо розширення і завоювання вітчизняного ринку світовими брендами класу люкс, пише тижневик "Кореспондент".
За останні півроку, крім усього іншого, у Києві розчинили двері монобутіки Chanel і Loro Piana, що входять у категорію absolute luxury - найдорожчих у розкішному сегменті.
На початку 2009-го в Києві відкрився ювелірний салон знаменитої марки Tiffany і цілий Бутіковий квартал Noblesse, де продаються дорогі і дуже дорогі марки швейцарських годинників та аксесуарів. І це притому, що на вітчизняному ринку і до появи цих магазинів було представлено практично 70% існуючих у світі брендів виробників товарів класу люкс. Такий фінансовий імунітет українського сегмента розкоші експерти пояснюють невразливістю потенційних клієнтів до економічних струсів, стверджує видання.
При цьому фахівці міжнародної компанії Bain & Company, що надає консалтингові послуги в сфері стратегічного менеджменту, уперше за шість років досліджень прогнозують зниження світових продажів предметів розкоші.
Але тільки не в Україні. Експерти компанії очікують, що Україна стане чи не єдиним європейським ринком, де обсяг продажів, швидше за все, залишиться на торішньому рівні 400 мільйонів євро. А вже до 2011 року, на думку експертів Bain & Company, український сегмент luxury очікує як мінімум 10%-ве зростання.
Потенційно охочих долучитися до розкоші навіть за дуже великі гроші в Україні і правда вистачає. Зі ста найбагатших жителів Центральної та Східної Європи, визначених польським журналом Wprost наприкінці минулого року, 23 виявилися українськими підданими. Більше багатіїв удалося нарахувати тільки в Росії - 35. Скільки всього в Україні мільйонерів, може догадуватися лише Податкова адміністрація. Експерти ж впевнені, що справжніх мільйонерів і мільярдерів в Україні значно більше, ніж відшукали журналісти. Але якщо державна скарбниця від цієї різниці страждає, то вітчизняний сегмент розкоші тільки виграє, констатує "Кореспондент".
"Дорогий автомобіль, брендовий одяг плюс імениті дорогі годинники - усе це невід'ємні атрибути успішності в українському розумінні, - пояснює виданню підприємець Олег Назаренко. - Так уже повелося, що партнерові або просто важливій для бізнесу людині потрібно дарувати дорогі та ексклюзивні подарунки. Інакше, тебе можуть назвати неуспішним. А ще гірше, можуть не захотіти вести з тобою справи".
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас