Ціни на авто у неофіційних дилерів знизились вдвічі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ціни на авто у неофіційних дилерів знизились вдвічі

19076
Уже зараз доларові ціни на автомобілі в неофіційних (сірих) дилерів на 40-50% менші від тих, які були до кризи, повідомляє портал AutoNews.ua.
Як відзначається в огляді порталу, поки офіціали тримають ціни і зберігають у себе величезні склади, яких при нинішніх темпах продажів вистачить на півроку, вільні дилери можуть собі дозволити зробити дуже істотні знижки.
Продавати машини у два рази дешевше, ніж раніше, сірим дилерам дозволяє курсова різниця.
"Справа в тому, що багато машин було завезено, коли долар коштував 4,6 гривні. Зараз, опустивши доларову ціну, можна з лишком відбити гривневі витрати. На відміну від офіціалів, у сірих немає питань, що робити з вирученою гривнею", - пише Ярослав Новиков на AutoNews.ua.
Він відзначає, що ринок США, звідки поставляється близько 90% сірого імпорту, переживає дуже складні часи. Так, за деякими даними, спад продажів в Америці склав близько 40%. За останні місяці багато раз з'являлися повідомлення про те, що складати автомобілі вже ніде, говориться в огляді порталу.
"Заокеанські дилери, які постачали наших "сірих", готові зливати склади за викидними цінами. Оптовим покупцям американські дилери можуть дати навіть більше 40% знижки", - пише Новиков.
Більше того, відзначає він, можливі вигідні пропозиції європейських автосалонів, чиї склади теж забиті незатребуваними автомобілями. Експерти не виключають, що через якийсь час ціни на європейських розпродажах зрівняються з американськими, але доставка відповідно буде дешевшою.
У той же час, повідомляє AutoNews.ua, оператори сірого ринку поки не поспішають везти нові партії автомобілів. Чинна 13% надбавка до мита робить імпорт недоцільним, та й завезеного товару поки достатньо, констатує Новиков.
У той же час, відзначається в огляді, якщо на початку минулого року головною проблемою "сірих" був склад, хто міг запропонувати більший вибір - той одержував клієнта, то зараз головне - поставки нових партій.
"Уже всім зрозуміло, що докризові ціни зовсім неактуальні. Без кредитування ніхто не буде купувати авто за колишніми цінами. Однак ще не всі постачальники усвідомили масштаб проблеми, зараз багато "сірих" змушені шукати нових постачальників з більш прийнятними умовами", - пише Новиков.
Він вважає, що цілком можливо, що офіційні дилери візьмуть приклад із сірих і після переговорів зі своїми постачальниками теж почнуть знижувати ціни. "Тримати мертвий склад може виявитися дорожче, ніж демпінгувати", - констатується в огляді.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас