Як криза б'є по футболу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як криза б'є по футболу

665
Криза, як явище, не охоплює всі сфери життя і бізнесу відразу. Приміром, кінобізнес у кризові часи "почуває" себе досить непогано. Супермаркети, які пропонують споживачеві продукти за розумними цінами, теж не бідують.
Футбольний бізнес багато в чому поки що умудряється обходити гострі кути кризи. Хоча, улітку і для футболу можуть настати непрості часи, коли фанати будуть вирішувати, чи оновлювати їм сезонний абонемент на відвідування матчів улюблених команд чи ні.
Лихоліття можуть настати і для футбольних спонсорів. Як тут не згадати показовий епізод із клубом Манчестер Юнайтед, який у січні 2009 року втратив свого спонсора, американську компанію American International Group (AIG), що опинилася на грані банкрутства через глобальну фінансову кризу.
Чим нижчий ранг клубу, тим менше коштів необхідно, щоб підтримати його на плаву. У цілому по Британії щорічні угоди клубів зі спонсорами в грошовому вираженні "тягнуть" на 100 мільйонів фунтів стерлінгів. На даний момент близько 20 клубів вищого дивізіону у Великобританії "полюють" за спонсорами, чиї логотипи вони готові розміщувати на футболках гравців. Серед цих клубів - Астон Вілла, Ньюкасл і Манчестер Юнайтед. Колишній клуб Девіда Бекхема готовий замінити логотип AIG на логотип нового спонсора, але за таку рекламу керівництво клубу просить близько 20 мільйонів фунтів. Цікаво знати, що нові арабські власники Манчестер Сіті сподіваються знайти спонсора на Близькому Сході.
Чим далі від вищого дивізіону, тим більш строкату картину можна спостерігати. Клубу Болтон можна позаздрити за вчасно укладену угоду із всесвітньо відомою компанією Reebok, яке минає лише в 2016 році. Клуб Портсмут шукає нового спонсора, а Вест Бромвич Альбіон взагалі відіграв цілий сезон без спонсора. Ще один клуб, Міддлсбро, імовірно завершить співробітництво з компанією Garmin, чий логотип прикрашає футболки гравців клубу. А Хал Сіті може втратити свого спонсора, компанію Karoo, по якій криза вдарила дуже сильно.
Клуби Чемпіонату Футбольної ліги піддаються ще більшому ризику, беручи до уваги той факт, що телебачення транслює їхні матчі рідше, ніж матчі Англійської Прем'єр-ліги. Отже, і спонсорів цим клубам знайти складніше.
Недавно клуб Кардіфф підписав 250-тисячний контракт на рік з компанією, що займається прокатом вантажівок, однак криза не змусила себе чекати і поставила компанію в скрутне становище. Не позаздриш навіть тим клубам, у яких є угода зі спонсором, оскільки при продовженні контракту сума, яку клуб просить за розміщення логотипа на футболці, може бути знижена. І нічого не скажеш – надворі рецесія.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас