Google почне розміщувати рекламу відповідно до інтересів конкретних користувачів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google почне розміщувати рекламу відповідно до інтересів конкретних користувачів

303
Google Inc. почне розміщувати рекламу в мережі, орієнтуючись на інтереси конкретних користувачів, пише газета Financial Times.
Інтернет-компанія буде відслідковувати відвідувані користувачами веб-сторінки, а також відео, що проглядаються ними на сайті Youtube, щоб отримати уявлення про інтереси кожного.
На основі цих даних користувачеві буде пропонуватися певна рекламна інформація щоразу, як він буде заходити в Інтернет.
Керівництво Google сподівається на те, що рекламодавці будуть платити більше за можливість розміщення такої точкової реклами, яка є важливим кроком у часи уповільнення темпів зростання ринку онлайн-реклами.
Невелика група рекламодавців почне використовувати цю систему вже в наступному місяці.
Керуючий Google по Великобританії Марко Хоуе вважає, що "така можливість поліпшить шанси рекламодавців на досягнення потрібної аудиторії". "Я хотів би сподіватися, що це принесе доходи як рекламодавцям, так і нам самим", - відзначив він.
Подібна цільова реклама, яку вже використовують конкуренти Google - Yahoo і AOL, викликала побоювання, що інтернет-компанія одержить ще більш значний доступ до персональної інформації користувачів.
Google сподівається послабити ці побоювання, надавши користувачам можливість відслідковувати, змінювати і видаляти інформацію, зібрану про них, а також повністю відмовитися від збору відносно них такої інформації.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас