Соціальні мережі обігнали електронну пошту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Соціальні мережі обігнали електронну пошту

469
Соціальні мережі, такі як Facebook або MySpace, а також блоги стали популярнішими від електронної пошти, говориться в новому звіті компанії Nielsen. За даними останнього опитування користувачів Мережі, 66,8% усієї інтернет-аудиторії проводить якийсь час у соціальних мережах або на блогах.
Як відзначають фахівці Nielsen, популярність цієї категорії росте в чотири рази швидше від інших, і вже перевищує популярність електронної пошти, якою користуються тільки 65,1% інтернет-аудиторії.
У Британії в середньому на кожні шість хвилин, проведених людиною в мережі, одна хвилина припадає на відвідування якогось соціального сервісу. "Соціальні мережі стали фундаментальною частиною світового користування інтернетом. Я думаю, що надалі вони продовжать не тільки змінювати глобальний ландшафт Мережі, але й споживчий досвід у цілому", - відзначив Джон Бербенк (John Burbank), виконавчий директор Nielsen Online.
У своєму дослідженні компанія Nielsen вимірювала інтерес до тих або інших категорій веб-сайтів за кількістю людей, які регулярно відвідують такі ресурси. Серед п'яти найбільш популярних категорій веб-сайтів, Member Communities, у яку входять соціальні мережі і блоги, посідає четверте місце з показником популярності 66,8%. На першому місці інтернет-пошук - ним користуються 85,9% усіх опитаних. Далі йдуть "Портали/співтовариства" (85,2%), а також "Програмне забезпечення" (73,4%).
Серед соціальних мереж найбільше часу користувачі проводять в Facebook. Також у дослідженні говориться, що соціальні мережі залучають дуже широку за віком аудиторію. Так, найбільш швидкозростаючим сегментом користувачів соціалок в 2008 р. були люди від 35 до 49 років. А майже чверть усієї аудиторії Facebook становлять користувачі старші 50 років.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас