КУА майже зникли зі ЗМІ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

КУА майже зникли зі ЗМІ

1025
За даними агентства "Контекст-Медіа", цитованість КУА з осені минулого року впала в декілька, а то й у десятки разів. Наприклад, якщо в серпні минулого року компанія "ПІО Глобал Україна" згадувалася в ЗМІ 198 разів на місяць, то в січні 2009 р. - усього сім разів.
Правда, є один виняток. "Інеко-Інвест" згадувалася 155 разів у серпні 2008 р. і 121 раз - у січні 2009 р. Увесь цей час інформаційну живучість компанії підтримувала одна людина - керівник компанії Олег Морква.
"Зараз спостерігається істотне падіння інтересу в цілому до індустрії, як з боку інвесторів, так і ЗМІ. Принципових змін у нашій політиці не відбувалося. Ми, як і раніше, намагаємося бути максимально відкритими. Спеціальних антикризових PR-технологій ми поки не застосовували", - відзначив директор з маркетингу Parex Asset Management Ukraine Костянтин Гришко.
Експерт відзначив, що КУА розділяє ринкові ризики, пов'язані зі станом фондового ринку, і корпоративні, що стосуються самої компанії. "Тому свою медіа-активність ми будуємо на нашому аналізі подій, що відбуваються на ринку, короткострокових прогнозах його розвитку, і окремо інформуємо про стан справ у компанії. Не соромимося в загальному негативному потоці говорити про позитивні моменти в роботі компанії (наприклад, про повне і своєчасне повернення коштів усім своїм інвесторам), але й не намагаємося створити позитив з нічого", - підкреслив Гришко.
У найближчому майбутньому Foyil Asset Management зробить ставку на просування нових послуг. "У жовтні усе ще тривала активна комунікація переваг інвестиційних фондів. Зараз же КУА намагаються створювати нові продукти і нові напрямки. Таким чином, буде відбуватися підтримка цих продуктів", - підкреслила PR-менеджер групи Foyil Лілія Загребельна.
На думку Гришка, у даних ринкових умовах необхідно орієнтуватися у своїх повідомленнях на цільову групу існуючих і колишніх клієнтів, а також людей, знайомих з фондовим ринком. "Об'єктивно інвесторів-новачків, які ніколи не працювали з подібними фінансовими інструментами, зараз не слід очікувати", - вважає експерт.
Інвестиційні банки з настанням кризи від реклами перейшли до чистого піару. Іншими словами, замість залучення нових клієнтів і продажу продуктів вони зосередилися на підтримці своєї репутації.
"Зрозуміло, що в кризових умовах і згортанні бюджетів на рекламу залишається тільки підтримувати свою репутацію піаром. І якщо раніше піар більше базувався на піарі угод інвесткомпаній або якихось досягнень, то зараз основа піару всіх інвесткомпаній - це експертні думки аналітиків з приводу галузевих питань, макроекономіки та ін. Тільки в такий спосіб залишається формувати репутацію компанії як експерта у своїй сфері. Відповідно, якщо раніше основними ньюсмейкерами були в основному перші обличчя компаній, то зараз лідерами цитувань стали аналітики", - підкреслила представник одного з великих інвестиційних банків.
На її думку, сьогодні найпопулярніша тема - макроекономіка. Ці висновки підтверджує статистика медіа-активності українських інвесткомпаній, яку щомісяця підраховує інформаційне агентство "Контекст-Медіа".
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас