Інтернет-майданчики об'єднують аудиторію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інтернет-майданчики об'єднують аудиторію

910
У боротьбі за рекламодавця великі вітчизняні інтернет-майданчики вирішили об'єднати свої зусилля
Портали Meta.ua і Bigmir.net оголосили про запуск єдиного рекламного пакета "Синергія", у рамках якого аудиторії обох порталів будуть об'єднані в єдиний рекламний простір.
Результатом подібної консолідації стане можливість запропонувати рекламодавцеві в рамках одного пакета охопити на місяць більше 40% української інтернет-аудиторії (саме така сумарна частка двох порталів, за даними моніторингової панелі Gemius-ukraine Audience на кінець 2008 р.).
При цьому можна бути впевненим у тому, що реклама не буде занадто докучливою і не викличе в потенційної аудиторії ефекту відторгнення. Адже, згідно з повідомленням компанії "Мета", пакет "Синергія" передбачає обмеження числа показів реклами одному унікальному користувачеві до трьох незалежно від того, на якому з порталів цей користувач бачив рекламне повідомлення, а також безкоштовний геотаргетинг.
Прайсова вартість тисячі показів у рамках пакета становить 14 грн. (без урахування ПДВ і податку на рекламу), однак існує і гнучка система знижок, що залежить від обсягу замовлення і терміну розміщення. Усього ж, за словами медіа-директора рекламного агентства МЕТА ADD Олени Андрієнко (займається розміщенням реклами на ресурсах компанії "Мета"), "об'єднана аудиторія двох сайтів складе порядку 1,35 млн. унікальних користувачів на тиждень".
Андрій Заблоцький, виконавчий директор Української асоціації інтернет-реклами, називає такий крок "логічним рішенням з погляду появи на ринку нових продуктів". "У сформованій економічній ситуації інновації допоможуть ринку розвиватися. Відповідно, ті компанії і майданчики, які зможуть запропонувати клієнтові новий, зручний, зрозумілий і вимірюваний продукт, просунуться на півкорпуса вперед.
Схожі пропозиції будуть у найближчому майбутньому виходити не тільки від майданчиків, але й від рекламних мереж і нових сейлз-хаусів. Рекламодавцеві сьогодні важлива насамперед аудиторія, і не має значення, які саме майданчики її забезпечать. Адже можливість не тільки досягати цільову аудиторію, але й точно вимірювати відгук на рекламне повідомлення, є однією з найбільших переваг інтернету як рекламоносія в цілому", - говорить він.
Відзначимо, що практика об'єднання аудиторій сайтів є досить поширеною в країнах з більш високим рівнем проникнення інтернету і з не настільки недооціненою інтернет-рекламою. У той час як у європейських країнах рекламні мережі та сейлз-хауси інтернет-реклами успішно завойовують своє місце на рекламному ринку, у нас цей напрямок тільки починає розвиватися. Приміром, перші подібні проекти (FISH і Adbroker) з'явилися в Україні лише торік.
Тому експерти впевнені, що практика подібних об'єднань в UAнеті буде процвітати. "Об'єднання зусиль великих гравців може бути одним з ефективних способів пережити кризу", - вважає директор сейлз-хауса Fish Оксана Мисниченко.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас