Томенко нагадує про вступ з 1 січня 2009 року в силу нових правил рекламування алкоголю і сигарет — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Томенко нагадує про вступ з 1 січня 2009 року в силу нових правил рекламування алкоголю і сигарет

981
Заступник голови Верховної Ради України, автор змін до закону України "Про рекламу" Микола Томенко нагадує, що з 1 січня 2009 року набувають чинності нові правила рекламування алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Відповідно до нових правил, з нового року забороняється: рекламувати алкогольні напої, тютюнові вироби, а також відповідні торговельні марки засобами зовнішньої реклами; наводити в телепередачах звукову інформацію рекламного характеру про спонсора-виробника алкогольних напоїв, його найменування або торговельну марку.
М.Томенко відзначив, що, дійсно, у парламенті виникали певні суперечки і дискусії із приводу пом'якшення норм нових законодавчих змін. Однак Верховна Рада України не приймала рішення про скасування або перенесення термінів дії цього закону.
"Тому як один з ініціаторів закону і заступник голови Верховної Ради України відзначаю, що ніякі посилання на економічні труднощі не дають підстав для ревізії або відстрочки нових законодавчих норм. Нагадую, що невиконання нових правил реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів спричиняє відповідальність, передбачену чинним законодавством", - відзначив М.Томенко.
Віце-спікер також направив керівництву Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення і Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики офіційний лист із проханням контролювати з 1 січня 2009 року виконання телеканалами, організаціями зовнішньої реклами і рекламними агентствами норм цього закону.
Довідка. М.Томенко є автором закону "Про внесення змін у закон України "Про рекламу” (про рекламу тютюнових виробів та алкогольних напоїв), що був прийнятий 18 березня 2008 року 425 голосами народних депутатів і 7 квітня підписаний Президентом України.
З 10 травня 2008 року набула чинності ціла низка норм цього закону. Зокрема, обов'язковість письмової згоди людини для розміщення її зображення або використання її імені в рекламі, заборона зображення популярних людей у рекламі пива та напоїв, які виготовляються на його основі, а також відповідних торговельних марок і т.д.
З 1 січня 2010 року, відповідно до цього закону, буде заборонена реклама алкогольних напоїв, тютюнових виробів і відповідних торговельних марок у всіх друкованих ЗМІ (крім спеціалізованих видань).
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас