Дарницький вокзал буде добудований за кошти інвестора - гендиректор "Укрзалізниці" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дарницький вокзал буде добудований за кошти інвестора - гендиректор "Укрзалізниці"

399
Дарницький вокзал у Києві буде добудований за кошти інвестора. Про це повідомив генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк під час програми "Діловий світ" на Першому національному каналі в неділю.
"Ми шукаємо інвесторів на добудовування вокзалу, вважаючи, що "Укрзалізниці" недоцільно вкладати туди гроші. Це комерційний проект, і нехай ним займаються комерсанти. Хто запропонує кращі умови, буде працювати над вокзалом", - підкреслив він.
За словами М.Костюка, ”Укрзалізниця” не згорнула жодного проекту в рамках підготовки до Євро-2012.
"Був тільки зроблений аналіз їхньої доцільності. Ми бачимо перспективу Дарницького вокзалу, готові також сприяти в розвитку сполучення Київ - аеропорт "Бориспіль". Наша інфраструктура до цього готова - на наступний рік заплановані невеликі інвестиції в засоби управління рухом для збільшення пропускної здатності цієї гілки", - повідомив М.Костюк.
За його словами, складовою частиною цього проекту є Дарницький міст, що був побудований винятково за кошти залізничників.
Довідка. 15 липня 2004 року в Києві почалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного моста через Дніпро.
Будівництво моста і вокзалу планувалося завершити в 2006 році. Потім ці строки кілька разів відсувалися.
За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2 тис. 155 метрів має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км, автомобільних підходів - 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста - 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн. - вартість автодорожньої частини.
Гензамовником будівництва Дарницького моста і нового Дарницького вокзалу виступає Південно-Західна залізниця. Будівництво моста веде компанія "Планета-Міст".
У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський - Дарниця відбулося з'єднання лівого і правого берегів Дніпра. Планувалося, що в першому півріччі 2008 року буде запущений залізничний рух на залізничній частині моста. До кінця 2009 року планувалося завершити будівництво автомобільної частини моста.
У середині листопада ц.р. начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин повідомив, що роботи з будівництва автомобільної частини Дарницького мостового переходу через Дніпро будуть припинені у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування.
"Необхідно вирішити питання бюджетного фінансування. Якщо воно не буде вирішено, автомобільна частина моста не буде добудовуватися, тому що на сьогодні ми вже заборгували підрядникам понад 500 млн. грн.", - сказав він.
Відповідно до кошторису, цього року планувалося освоїти 1 млрд. 200 млн. грн. У цілому з початку будівництва станом на 11 листопада освоєно 4 млрд. 250 млн. грн. Будівництво автомобільної частини моста, за його даними, буде повністю завершено за наявності фінансування через два роки - до 2011 р.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас