Криза не позначилась на пристрасті американців до алкоголю — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Криза не позначилась на пристрасті американців до алкоголю

259
Виробники лікерів і бармени знаходять нове натхнення для простих громадян під час фінансової кризи, придумуючи нові і вишукуючи старі рецепти коктейлів. Вони сподіваються в такий спосіб залучити в питні заклад американців, які стали більше випивати вдома та уникати вечірок, скорочуючи додаткові витрати.
У барах тепер все частіше пропонуються старі, довоєнні види коктейлів на бурбоні і коньяку. Такі як Sidecar, Old Fashioned та Manhattan.
Виробники провідних горілчаних брендів Stolichnaya та Absolut активно почали поставляти свою продукцію спеціально для барів, де з її допомогою готуються вишукані напої.
Близько 20% американських компаній скасувало цього року корпоративні вечірки, відповідно до проведеного в жовтні дослідження. Із числа решти тільки в 71% випадків там буде присутній алкоголь.
Продажі спиртних напоїв у листопаді в роздрібних магазинах виросли на 1,2%. Столового вина на 0,9%. Ці показники перевищують торішні, що змушує виробників провідних алкогольних брендів концентрувати свою увагу на рітейлі, а не на барах.
Практично всі найбільші гравці на алкогольному ринку, включаючи Diageo, Pernod та Brown-Forman, оголосили, що залишаться з гарним рівнем прибутку цього року. Вся галузь, як говорять аналітики, покаже зростання 2% за обсягами і 5% з виторгу, що близько до показників минулого року. Це говорить про те, що рецесія в економіці США практично не позначається на пристрасті жителів країни до алкоголю.
Щоб заробити на тенденції, що спонукала американців перенести вживання алкоголю до себе додому, компанії пропонують тепер готові коктейлі, призначені для домашнього споживання.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас