Люди купують "корисні для здоров'я" продукти навіть якщо вони дорожчі від "звичайних" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Люди купують "корисні для здоров'я" продукти навіть якщо вони дорожчі від "звичайних"

671
Заяви про користь для здоров'я дійсно сприяють збільшенню привабливості відомих брендів і забезпечують їм додану вартість. Про це говорять попередні результати останніх досліджень споживчої поведінки при виборі продуктів залежно від інгредієнтів, що містяться в них, і користі таких інгредієнтів, проведених BENEO-Orafti з використанням репрезентативної вибірки дорослих людей в Іспанії та у Великобританії.
У кожній країні були проведені тести з різними продуктами. Наприклад, лідер продажів, іспанський фруктовий сік із заявленою корисністю для здоров'я, заснованою на присутності інгредієнтів Orafti®, був би обраний 88% опитаних навіть якби він коштував дорожче від стандартних продуктів, а 91% існуючих постійних споживачів заплатило б ціну преміум.
Поряд з визначенням грошового вираження споживчої цінності продуктів, корисних для здоров'я, дослідження також показали, що існує розрив між інтересом покупців до різних інгредієнтів та їх користю.
Хоча споживачі і знають назви таких інгредієнтів, як вітамін М, кальцій, цільні зерна або пребіотики, вони не обов'язково асоціюють їх з тією користю для здоров'я, що несуть ці інгредієнти. Інформуючи про користь для здоров'я, що привноситься інгредієнтами, що входять до складу продукту, виробники зможуть значно збільшити цінність преміум продуктів в очах споживачів.
Покупці не обов'язково асоціюють інгредієнти із принесеною ними користю, крім того, дані дослідження показують, що для споживачів інформація про корисність продукту важливіша від інформації про інгредієнти. Поряд з тим, що для споживачів інгредієнти мають менше значення, ніж принесена ними користь, дослідження також показало, що заявлені властивості, у яких люди зацікавлені найбільшою мірою, залежать, скоріше, від статі, ніж від держави проживання. Як у Великобританії, так і в Іспанії здоров'я серця, міцні кістки і здорова травна система виявилися трьома найбільш важливими показниками корисності продукту.
Респондентам були представлені основні існуючі бренди, і їм було запропоновано розташувати в порядку важливості різні корисні для здоров'я властивості, позначені на упаковці. Дослідження показало, що існують якісь основні бажані властивості, характерні для зернових продуктів, йогуртів або напоїв, за які споживачі готові заплатити ціну преміум.
Дослідження з використанням популярного бренду молочно-сокового напою, збагаченого вітамінами А, С, Е, показало, що поліпшення засвоєння кальцію виявилося набагато більш привабливою заявленою властивістю в порівнянні з іншими заявленими властивостями. 45% опитаних поставили на перше місце продукт, що підвищує засвоєння кальцію, що вони з найбільшою ймовірністю купили б.
Серед тих, хто вибрав даний продукт, 88% підтвердили, що вибрали б саме цей продукт навіть у тому випадку, якби він коштував дорожче від звичайних продуктів, а 91% існуючих постійних споживачів виявилися готові заплатити ціну преміум.
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас