Кожна друга російська компанія зекономить на новорічних подарунках для своїх партнерів
Під впливом економічної кризи кожна друга російська компанія змушена скасувати новорічні подарунки для своїх партнерів або знизити їхню вартість - показало опитування, проведене Дослідницьким центром порталу SuperJob.ru серед 500 представників підприємств та організацій, відповідальних за роботу з персоналом.
"Тугіше затягти пояси" в умовах кризи доводиться значному числу російських компаній. Стосується це і традиційного поздоровлення партнерів - новорічний бюджет половини вітчизняних організацій зазнав істотних змін.
Приміром, в 26% організацій порахували, що в умовах кризи головним принципом повинна стати оптимізація витрат, і "вольовим рішенням керівництва" скасували корпоративні подарунки.
Вибрати подарунки дешевші вирішили в кожній четвертій організації. "Подарують тільки календарі із зображенням будівлі організації"; "І корпоратив буде із пластиковими стаканчиками..." - невесело коментують представники компаній (25%), що перейшли на режим економії коштів.
Не скасовувати новорічні подарунки для партнерів і не знижувати їхню вартість - таке рішення було прийнято в кожній третій вітчизняній компанії. "Не можна скасовувати те, що вже обіцяно!" - коментують ситуацію представники підприємств та організацій. При цьому деякі респонденти відзначають, що не заощаджувати на подарунках їм дозволяє те, що дарують вони їх "тільки ключовим клієнтам".
Завагалися з відповіддю 16% опитаних. Більшість із них зізнається, що в їхніх компаніях "ніколи не було корпоративних подарунків на Новий рік".
За матеріалами: Rokf.ru
Поділитися новиною