Кожна друга російська компанія зекономить на новорічних подарунках для своїх партнерів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кожна друга російська компанія зекономить на новорічних подарунках для своїх партнерів

152
Під впливом економічної кризи кожна друга російська компанія змушена скасувати новорічні подарунки для своїх партнерів або знизити їхню вартість - показало опитування, проведене Дослідницьким центром порталу SuperJob.ru серед 500 представників підприємств та організацій, відповідальних за роботу з персоналом.
"Тугіше затягти пояси" в умовах кризи доводиться значному числу російських компаній. Стосується це і традиційного поздоровлення партнерів - новорічний бюджет половини вітчизняних організацій зазнав істотних змін.
Приміром, в 26% організацій порахували, що в умовах кризи головним принципом повинна стати оптимізація витрат, і "вольовим рішенням керівництва" скасували корпоративні подарунки.
Вибрати подарунки дешевші вирішили в кожній четвертій організації. "Подарують тільки календарі із зображенням будівлі організації"; "І корпоратив буде із пластиковими стаканчиками..." - невесело коментують представники компаній (25%), що перейшли на режим економії коштів.
Не скасовувати новорічні подарунки для партнерів і не знижувати їхню вартість - таке рішення було прийнято в кожній третій вітчизняній компанії. "Не можна скасовувати те, що вже обіцяно!" - коментують ситуацію представники підприємств та організацій. При цьому деякі респонденти відзначають, що не заощаджувати на подарунках їм дозволяє те, що дарують вони їх "тільки ключовим клієнтам".
Завагалися з відповіддю 16% опитаних. Більшість із них зізнається, що в їхніх компаніях "ніколи не було корпоративних подарунків на Новий рік".
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас