Парламент України прийняв закон про підтримку вітчизняних промпідприємств, але не продовжив до 2013р пільги автомобілебудівникам — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Парламент України прийняв закон про підтримку вітчизняних промпідприємств, але не продовжив до 2013р пільги автомобілебудівникам

Казна та Політика
470
Верховна Рада України прийняла в цілому законопроект про мінімізацію впливу фінансової кризи на розвиток вітчизняної промисловості (редакція законопроекту, прийнятого в першому читанні, стосувалася тільки автомобілебудування та інших підприємств переробної промисловості), зокрема, надавши підприємствам можливість застосовувати щорічну 25%-ву норму прискореної амортизації основних фондів.
За прийняття законопроекту (реєстраційний № 3430) у цілому проголосувало 370 народних депутатів.
Разом з тим у прийнятій редакції закону відсутня норма про продовження терміну дії закону про розвиток автомобілебудування до 31 грудня 2013 року, що містилася в схваленій у першому читанні версії законопроекту. Закон "Про розвиток автомобілебудування" передбачав кілька пільг для підприємств, що мають затверджену Кабінетом міністрів програму розвитку виробництва і створення робочих місць, зокрема, звільнення від сплати податку на прибуток, що реінвестується в розвиток виробництва.
Прийнятий парламентом закон відносить до числа пріоритетних напрямків інноваційної діяльності виробництво засобів наземного транспорту, літальних апаратів, плавзасобів і пов'язаних із транспортом пристроїв та устаткування, комплектуючих, тоді як у першій редакції ця норма стосувалася тільки виробництва автомобілів.
Закон також передбачає тимчасове (до 1 січня 20100 року) звільнення від сплати ввізного мита обладнання товарних груп 84, 85, 90 УКТЗЕД (у тому числі теле- і звукозаписної техніки), не вироблених в Україні, а також основних фондів та обладнання (крім підакцизних товарів), ввезених промпідприємствами для створення нових виробництв з впровадження енергозберігаючих технологій, у тому числі ввезених як внески в статутний фонд.
Перелік таких підприємств та обсяг увезеного товару встановлює Кабінет міністрів.
Крім того, у прийнятому законі врахована внесена в редакцію законопроекту до другого читання поправка Валерія Крайнього про поетапне введення в Україні екологічних норм для ввезених автомобілів: з 1 січня 2010 року - Євро-3, з 1 січня 2012 року - Євро-4 і з 2014 року - Євро-5.
У прийнятій редакції закону депутати відхилили поправку депутата Яценка, що пропонував виключити норму, яка передбачає тимчасово, до 1 січня 2011 року, здійснювати закупівлю товарів за державні кошти тільки у вітчизняних виробників, за винятком тих, що не виробляються в Україні.
У той же час під час дебатів автор цієї норми депутат Наталя Королевська визнала, що вона суперечить нормам СОТ, тому її пропонувалося виключити.
Закон набуває чинності з 1 січня 2009 року (у першому читанні була схвалена норма вступу в чинність із моменту опублікування).
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас