"Ъ": ПриватБанк попав у "Фокус" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": ПриватБанк попав у "Фокус"

Фондовий ринок
5619
Як стало відомо Комерсант-Україна, власником 150 магазинів мережі "Фокус", найбільшого франчайзи компанії Kodak в Україні, став ПриватБанк. На їхньому місці відкриються відділення банку і телекомунікаційної компанії "Телесистеми України" (ТМ PEOPLE.net), яку пов'язують із групою "Приват". Власники "Фокуса" вирішили продати мережу, інвестувавши кошти у більш прибутковий бізнес, тому що попит на послуги із проявлення плівки та друк фотографій в останні роки знизився.
Про те, що ПриватБанк купує мережу магазинів "Фокус", розповіло високопоставлене джерело в кредитній установі. За його словами, у магазинах планується розмістити відділення ПриватБанку і телекомунікаційної компанії "Телесистеми України" (ТМ PEOPLE.net), яку пов'язують із групою "Приват". "Ми зацікавлені в розширенні своєї діяльності, і додаткові точки дають можливість розвитку під час кризи", - сказав співрозмовник.
За його словами, магазини "Фокус" мають гарне розташування, а ПриватБанк спеціалізується на роздрібному кредитуванні. Зараз ПриватБанк має найбільшу мережу в Україні серед комерційних банків - 2908 філій і відділень, більше тільки в державного Ощадбанку - 6120 відділень.
Мережа "Фокус" об'єднує 150 магазинів загальною площею більше 8 тис. кв. м, середня площа кожного - близько 50 кв. м. Перебуває в управлінні ТОВ "Фокус", створеного в 1995 році, що пов'язують із власниками групи компаній "Фокстрот" Валерієм Маковецьким, Геннадієм Виходцевим і Георгієм Дигамом. Генеральний директор "Фокуса" Ігор Каменичний уточнив, що угода ще не завершена. "Попит на продукцію 'Фокуса' знизився, що відбилося на рентабельності мережі. Тому власники вирішили продати її, інвестувавши в інші напрямки бізнесу", - розповіло джерело, близьке до акціонерів компанії. "До появи цифрових фотоапаратів бізнес, пов'язаний із проявленням плівки і друком фотознімків, на чому спеціалізувався 'Фокус', був досить прибутковим, - відзначив керуючий директор консалтингової компанії Re & Solution Олександр Ланецький. - Однак з переходом споживачів на цифрову техніку ситуація змінилася".
За словами офіційного представника Kodak в Україні Андрія Аблесимова, власники мережі почали шукати покупців наприкінці 2007 року. Компанія засновувалася як франчайзи Kodak і розвивала мережу під вивіскою "Kodak Express Фокус". Але в 2006 році Kodak скоротила витрати в Україні. "Тоді 'Kodak Express Фокус' вирішила зайнятися продажем мобільних телефонів і змінила назву мережі на 'Фокус'", - пояснив Аблесимов. Без урахування магазинів "Фокусу" мережа Kodak Express зараз має близько 500 точок продажів.
"Тоді продажі мобільних телефонів були найдинамічнішим сегментом ринку електроніки. Щорічне зростання становило до 50%", - відзначає аналітик ІК Concorde Capital Олександр Вікторов. "Однак на ринку вже були присутні сильні гравці, - підкреслює PR-менеджер української філії 'Евросети' Олександр Мельничук. - Через цю ж причину свою мережу із продажу мобільних телефонів Melofon недавно закрив холдинг Unitrade".
Учасники ринку вважають, що ПриватБанк купує "Фокус" у вдалий час, коли вартість роздрібних компаній сильно впала. "Зараз така мережа може продатися з дисконтом 70-80% до ринкової вартості", - говорить радник голови правління Укргазбанку Олександр Охрименко.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас