Експерти: Низка банкрутств американських медіакомпаній продовжиться — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Низка банкрутств американських медіакомпаній продовжиться

452
Американські медіакомпанії переживають зараз період затяжної кризи. Напередодні ЗМІ пережили "чорний понеділок": оголосила про своє банкрутство компанія-власник газет Chicago Tribune і Los Angeles Times, ставши, таким чином, першою жертвою кризи у видавничій справі, передає Reuters.
Компанія Tribune Co, якій належать вісім крупних щоденних газет і декілька телевізійних станцій, потрапила під дію 11 статті законодавства США про банкрутство, не витримавши об'єму боргових зобов'язань, які виникли в процесі перекладу компанії в приватне володіння.
Операцію здійснив мільярдер Сем Зелл, який використовував позикові кошти для викупу акцій компанії. У результаті у Tribune утворилися додаткові боргові зобов'язання на суму близько 8 млрд дол.
Додатковим поштовхом до банкрутства послужило зниження об'єму реклами в ЗМІ, викликане скороченням рекламних бюджетів і закінченням виборчої кампанії, а також зменшення аудиторії у зв'язку із зростанням популярності електронних ЗМІ. "Процес звільнення Америки від подібних кредитних зобов'язань буде тривалим і хворобливим. І це тільки продовжить рецесію", - заявив професор школи права університету Д"юк Джеймс Кох.
Слідом за Tribune про свої фінансові проблеми повідомила видавнича група, що володіє New York Times. Компанія була вимушена віддати в заставу 52-поверховий хмарочос, прийнятий в експлуатацію минулого року і задуманий як символ прозорості і могутності американських ЗМІ. Ця застава стала вимушеною мірою, необхідною компанії для того, щоб отримати кредит на суму 225 млн дол.
Більш того, за оцінками деяких експертів, найближчим часом низка банкрутств американських медіакомпаній продовжиться. Причин для цього декілька: і затяжна рецесія найбільшої в світі економіки, і закінчення виборчої кампанії, і різке зниження попиту на друкарські видання. За словами учасників ринку, якщо 2008р. був для медіакомпаній просто невдалим, то наступний рік, на фоні різкого зниження купівельної спроможності і скорочення витрат на рекламу, може стати справжньою катастрофою.
Аналітики говорять і про те, що американська медіаіндустрія стоїть на порозі нової епохи: Інтернет і цифрове телебачення поступово витісняють друкарські ЗМІ і кабельні канали. У результаті крупним медіакомпаніям, якщо вони хочуть вижити, доведеться повністю переглядати свою політику. "Наступний рік буде не найвдалішим для крупних медіакомпаній. Американці почали різко скорочувати свої витрати, що приведе до скорочень персоналу і різкого зниження прибутку медіагігантів", - відзначає представниця PricewaterhouseCoopers Стефані Кейн.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас