Росіяни збільшать передноворічні видатки, незважаючи на кризу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росіяни збільшать передноворічні видатки, незважаючи на кризу

Казна та Політика
205
Росіяни збільшать витрати в передноворічний період цього року на 12% відносно середньомісячних витрат.
Про це свідчить опитування Citibank, проведене серед громадян, що оплачують покупки кредитними картками.
Фінансова криза серйозно торкнулася роздрібних продажів у США і Європі, де вони знижуються, незважаючи на свята, що наближаються. У Росії серйозного спаду не очікується, однак зростання виявиться нижчим, ніж у минулі роки. Збільшення грудневих витрат у попередні роки становило 14-18%.
Криза не вплине на популярність серед росіян традиційних новорічних подарунків - алкоголю і парфюмерно-косметичних засобів: витрати на них у грудні виростуть на 115% і 110% відповідно в порівнянні із середньомісячним значенням за рік, і на 30% і 15% у порівнянні із груднем 2007 року. Нема зниження витрат і на продукти харчування: перед Новим роком очікується підвищення на 35-45% у порівнянні із середньомісячним значенням за рік і на 18% у порівнянні із груднем 2007 року.
Фінансова криза також обійде стороною салони краси, перукарні і SPA: очікується, що зростання витрат ні їхні послуги складе в грудні близько 15% до грудня 2007 року і 30% до середньорічного рівня витрат. Значне зростання витрат очікується в категорії ювелірних виробів: на 55% до середньорічного значення і 25% до грудня 2007 року.
Збільшення витрат на електроніку складе 60% від середньомісячного значення за рік. Втім, це не стосується комп'ютерів і мобільних телефонів, які вже перестали сприйматися як новорічні подарунки. Зростання витрат на них не перевищить 10% до середньорічного, вважають експерти Citi. Попит на телефони не покаже зростання до грудня 2007 року, а на комп'ютери - і зовсім упаде на 50%.
Як і раніше популярною категорією подарунків залишаються спортивні товари, витрати на них виростуть на 50% у порівнянні із середньорічними, але відносно грудня 2007 року витрати знизяться на 10-15%.
Незважаючи на традиційне передсвяткове зростання продажів, криза все-таки змусить російських споживачів скоротити витрати. "Найбільш серйозно скоротяться витрати на покупки в універмагах, магазинах комп'ютерної техніки. Продовжиться зниження зростання в сегментах телекомунікаційного обладнання і товарів для дому", - говориться в дослідженні.
На думку банку, серйозно постраждав туризм: "Протягом трьох років пік продажів туристичних путівок та авіаквитків припадав на листопад. Однак цього року збільшення не було, а витрати на послуги турагентств упали на 34 відсотка в порівнянні з минулим роком".
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас