Як начальство заощаджує на підлеглих під час кризи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як начальство заощаджує на підлеглих під час кризи

4724
В умовах світового економічного колапсу всі компанії шукають шляхи зі скорочення витрат. Можна урізати бюджет, скасувати дорогі плани і проекти, але один з найбільш доступних варіантів - це економія на підлеглих.
Досвідчений начальник знає масу хитромудрих способів як це зробити так, щоб "і вовки були ситі, і вівці цілі".
Короткий огляд основних варіантів такої економії:
1. "Сезонний бізнес"
Досить розповсюджене явище. Наприклад, начальникові одного з підрозділів будівельної фірми необхідно найняти певне число інженерів і робітників на пару місяців, для проведення короткострокових робіт. І він наймає вас, а через два місяці - звільняє. Завдання виконане - ви йому більше не потрібні, і його не цікавить, які перспективи ви вже встигли собі намалювати.
2. Незалежні підрядники
Для скорочення витрат з бюджету фірми, керівники часто прибігають до послуг незалежних підрядників. Це дозволяє їм вбити відразу двох зайців: уникнути додаткових податків і додаткових виплат працюючим.
3. Молоді фахівці
Роботодавець завжди знає, кому можна заплатити менше. В умовах фінансової кризи не кожна фірма зважиться взяти на роботу висококваліфікованого фахівця з відмінним послужним списком, адже він знає ціну своєму досвіду. Тому керівники найчастіше беруть на роботу молодих.
Їм можна заплатити на порядок менше, а вони ще й подякують. Ну а якщо пощастить, і новоприбулий фахівець виявиться талановитим, то можна виховати гідні кадри для своєї фірми в режимі твердої економії. І всі будуть задоволені.
4. Поєднання посад
Ще один хитромудрий прийом. Припустимо, на вашій фірмі звільнилася одна з вакансій. І начальник зовсім несподівано пропонує вам поєднати вашу посаду з новими обов'язками.
Зрозуміло, він обіцяє підняти вашу зарплату на деяку суму. А ви вже почуваєте себе щасливчиком, адже в умовах грошової кризи це невелике збільшення до платні виглядає майже що "манною небесною". І ви погоджуєтеся, тим більше, що ваш досвід і кваліфікація дозволяють вам взятися за цю подвійну роботу. Ваш роботодавець теж не приховує свого задоволення. Ще б пак! Замість того, щоб наймати ще одного співробітника і платити йому повноцінну зарплату, він "зробив хід конем" і заощадив значну суму коштів. І знову всі задоволені!
5. Премії
Особливо працьовитих співробітників начальник може і заохотити. Премія за трудові заслуги в 29 гривень при середньому рівні доходу може виглядати як знущання. А от якщо збільшити цю цифру на порядок, то можна зарядити співробітника ентузіазмом на весь найближчий місяць.
Економічна ситуація в країні і світі залишає бажати кращого, тому ця нагорода набуває особливе значення для підлеглого. І він окупить її в десятикратному розмірі. Розумний начальник знає це, і знає кому, коли і яку премію видати.
6. На всі руки майстер
В умовах безгрішшя та економічного колапсу, керівництво може прибігати до найрізноманітніших способів економії на підлеглих. Наприклад, якщо ваш офіс переїжджає в інше місце, то можна заощадити на вантажниках або на збирачах меблів.
Адже підлеглих треба ж чимось зайняти, щоб вони не тинялися без справи. Тим більше що в будь-якому колективі знайдеться "майстер на всі руки", якому довірять зборку та установку офісних меблів, підключення оргтехніки та інші завдання, які на початку не входять у його професійні обов'язки. А ще можна ввести систему штрафів, припустимо за невиконання плану продажів або скасувати безкоштовні обіди в офісній їдальні, пославшись на важке економічне становище в компанії.
Євгеній Чалий
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас