КМДА: Доходами від реклами нереально покрити видатки транспортних підприємств — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

КМДА: Доходами від реклами нереально покрити видатки транспортних підприємств

439
Начальник Головного управління КМДА з питань реклами Юрій Фрейдинов вважає далекими від реалій розмови про можливість покриття витрат столичного комунального транспорту за рахунок доходів від реклами. Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.
"Дійсно, є така стаття в прибутку транспортних підприємств, однак вона становить тільки 0,5 - 1,5 % надходжень від всіх видів діяльності. І це при тому, що транспортники не здійснюють відрахувань у міський бюджет з доходів від розміщення реклами. Для того, щоб доходи від реклами покривали видатки комунального транспорту, вартість реклами на транспорті повинна була б бути вищою в 950 разів, що, звичайно ж, неможливо", - відзначив він.
Ю.Фрейдинов також спростував заяви про те, що вартість розміщення реклами на транспорті в Києві нижча, ніж, скажімо, у Харкові. "Наприклад, вартість брендування центральної столичної станції метро "Майдан Незалежності" коштує розповсюджувачам 132 тис. грн. на місяць, а станцій з меншим пасажиропотоком - близько 75 тис. грн. на місяць, тоді як у Харкові брендування будь-якої станції коштує розповсюджувачам реклами 40 тис. грн. на місяць" - сказав він.
За словами Ю. Фрейдинова, заклики деяких депутатів щодо підняття тарифів на рекламу в транспорті направлені на те, щоб руками київської влади розчистити поле для власного рекламного проекту на транспорті.
Він також відзначив, що київська влада не піде на пагубні для підприємців кроки і не буде робити різких рухів всупереч законам економіки.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас