391
Rambler очікує падіння рентабельності, готує скорочення видатків
Медіа-холдинг Rambler Media очікує падіння рентабельності в четвертому кварталі 2008 року через істотне зниження активності на рекламному ринку та готується до скорочення витрат.
"У відповідь на нинішні умови діяльності, група збирається представити програму істотного скорочення витрат до кінця року", - говориться в повідомленні Rambler.
Ціль цієї програми - відновити позитивну динаміку збільшення рентабельності по EBITDA в 2009 році, говориться в повідомленні.
Тенденція до зниження витрат на рекламу особливо яскраво позначилася в останні два тижні жовтня, пише Rambler. Компанія очікує, що ці негативні тенденції продовжаться і в 2009 році, однак у зв'язку зі специфікою розміщення реклами в Інтернеті (короткий часовий період) у цей час не може дати точний прогноз.
У цілому за 2008 рік компанія очікує одержати виторг від рекламних продажів ближче до нижньої планки зробленого раніше прогнозу - $100-110 млн.
Скорочення рекламодавцями рекламних бюджетів і зниження продажів Rambler у четвертому кварталі, особливо в сегменті банерної реклами, вплине на показник EBITDA, що приведе до зниження рентабельності по EBITDA у цілому за 2008 рік. У жовтні-грудні цей показник може впасти до 0%, попереджає компанія.
Більшою мірою підпали під вплив негативних тенденцій продажі дисплейної реклами. За останні кілька тижнів були істотно скорочені замовлення на розміщення рекламних кампаній у багатьох секторах. Чисте сальдо замовлень на розміщення реклами в цей час є позитивним, хоча й на більш низькому рівні (зниження до 50%), ніж спочатку планувалося для цієї пори року, визнає компанія. Це викликано більшою мірою зниженням середнього грошового розміру замовлення, ніж скороченням числа замовлень.
Стратегічно свої позиції на ринку Rambler як і раніше вважає виграшними. "Компанія як і раніше вважає, що рекламодавці будуть збільшувати частку розміщення реклами онлайн, пропорція реклами, розташовуваної в Інтернеті, у загальних рекламних витратах буде рости. На сьогоднішній момент динаміка така, що усе більше російських споживачів приходять в Інтернет, і інтерес користувачів Інтернету до медіа-контенту в мережі продовжує рости. Більше того, триває проникнення швидкісного доступу, що сприяє тому, що користувачі проводять усе більше часу онлайн", - відзначається в повідомленні.
"На розвинених інтернет-ринках частка медіа-споживання онлайн становить 25%, а на інтернет-рекламу припадає 10-15% рекламного ринку. У Росії ці цифри набагато нижчі, частка онлайн-реклами становить приблизно 3-4% від загальних рекламних витрат. Рекламодавці, бажаючи залучити споживачів, будуть розміщувати рекламу там, де вона більшою мірою доступна споживачам. Компанія, таким чином, вважає, що Інтернет продовжує демонструвати сильні можливості зростання в Росії", - пише Rambler.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною